xxx wzory na płycie

1. Data: 2003-07-06 11:28:26

Temat: xxx wzory na płycie
Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.domine.republika.pl/plyta.html Coś takiego jest także na Allegro

Ada

1. Data: 2003-07-06 11:29:59

Temat: Re: xxx wzory na płycie
Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14283146 to adres z Allegro

1. Data: 2003-07-06 11:41:02

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14283146 to adres z Allegro

Szczerze mowiac napisałam do tej allegrowiczki z niewinnym zapytankiem,czy
ma czyste sumienie...hmm.......(i podejrzewam naszej -wprost mowiac-pazernej
grupowiczki),no coz sa ludzie i ludziska.....

Pusia(z zielonego jak żabka w tataraku Białegostoku)

1. Data: 2003-07-06 11:47:46

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha...zapomniałam, mysle ,ze bedzie fair jesli wykresle link tej naszej
kolezanki-grupowiczki z FAQ grupy bo czym innym jest reklamowanie stronek z
gotowymi pracami czy sklepami a czym innym sprzedawanie wzorkow na płycie
uzyskanych od niejednej z nas( i to tak na"chama na Allegro").Co Wy na to?
Pusia

1. Data: 2003-07-06 12:36:49

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że masz rację. Z tego co wiem i wszyscy zresztą też, jest to
dziewczyna z Wrocławia.
tak więc popieram.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-07-06 12:39:22

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzyskanych od niejednej z nas( i to tak na"chama na Allegro").Co Wy na to?

Ja jestem za a nawet jeszcze bardziej za :) trzeba zrobić porządek :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-07-06 13:30:26

Od: "Ula\(Wrocław\)" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Ula Wrocław
Użytkownik "Mira Z. (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Myślę, że masz rację. Z tego co wiem i wszyscy zresztą też, jest to
> dziewczyna z Wrocławia.
> tak więc popieram.
> Mira Z. (Wrocław)

No to wstyd dla nas Wroclawianek

1. Data: 2003-07-06 13:42:10

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

O tę płytę była już niezła awantura na innym forum. Z reklamy pod jaką tam się
ukazała wynikało niezbicie,że sa to wzory ściągniete z internetu. Nie
sądziłam,że po tym wszystkich komentarzach jakie wtedy mogła wyczytać pod swoją
ofertą jeszcze się z nią kiedykolowiek i gdziekolwiek ujawni pod katem oferty
handlowej. Obrzydliwe i tyle. Wrocławianki proszę o nieutożsamianie się z
nią:)) to jest ogólnie czarna owca, nie tylko pośród Was. Zosia

1. Data: 2003-07-06 14:05:01

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mowiac-pazernej
> grupowiczki),no coz sa ludzie i ludziska.....
>
> Pusia(z zielonego jak żabka w tataraku Białegostoku)

Ja bym natomiast zapytała organizatorów aukcji, na jakiej zasadzie ta osoba
sprzedaje wzory firm, które mają swoje przedstawicielstwa handlowe i swoich
koncesjonowanych sprzedawców. Myślę, że dużo bardziej od nas są tym
zachwycone sklepy typu "Hobby-Studio". Ale trzeba przyznać, że to mieszanina
bezczelności (sprzedawać spiracone wzory) z naiwnością (kto to kupi?).
Oczywiście można podać ten e-mail do wiadomości grupy, ale tak
przedsiębiorcza osoba zarejestruje się jako Ziuta z Parzęczewa, a wtedy i
tak jej wyślesz, o co poprosi. Jak ktoś robi coś takiego, to po prostu jest
przyzwoity inaczej. Ja uważam, że to jego problem.
Pusiu, ogromne dzięki za Mirabilia. Serdecznie Cię pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2003-07-06 14:34:10

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach> Szczerze mowiac napisałam do tej allegrowiczki z niewinnym
zapytankiem,,<ciach>

Wklejam ponizej odpowiedz ktora dostalam od tej
grupowiczki-allegrowiczki...........tylko czy ktos kto nawet imieniem sie
nie podpisze chociażby zmyslonym na pewno ma prawo tak twierdzic o
sumieniu?........ehhhh,juz nic nie bede komentowac.......
Pusia

Zapewnie was to bulwersuje, ale ja od nikogo wzorów nie dostałam to po
pierwsze!!! A po drugi to nie zarobiłam ani 1 zł na tym interesie!!!!!
Sumienie mam czyste.Więc.... ....

wiosenne EMS
Wystawie haftu DMC w Sopocie
frywolitki a czapeczka