[xxx] z tamborkiem czy bez?

1. Data: 2004-11-20 21:43:53

Temat: [xxx] z tamborkiem czy bez?
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, to pytanie zadaję sobie od jakiegoś czasu. Haftuję drugi
obrazek, doświadczenie mam zerowe. Poradźcie mi proszę. Jak jest lepiej,
wygodniej, łatwiej?

--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-21 06:59:52

Temat: Re: [xxx] z tamborkiem czy bez?
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, to pytanie zadaję sobie od jakiegoś czasu. Haftuję drugi
> obrazek, doświadczenie mam zerowe. Poradźcie mi proszę. Jak jest lepiej,
> wygodniej, łatwiej?

Kwestia przyzwyczajenia i zapewne osoby - pewnie zaraz pojawi się cała lista
sprzecznych opinii :) ja wyszywam bez tamborka - chyba że french knotsy to
wtedy z tamborkiem wygodniej - nie nie mam żadnego problemy z prostością
krzyżyków czy tez innymi takimi :)
Aczkolwiek słyszałam opinię - z którą się nie zgadzam !!! - że osoby które
wyszywają na tamborku są profesjonalistami :) hihihi - bzdurka :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-11-21 14:25:45

Od: "Agnieszka Białystok" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, to pytanie zadaję sobie od jakiegoś czasu. Haftuję drugi
> obrazek, doświadczenie mam zerowe. Poradźcie mi proszę. Jak jest lepiej,
> wygodniej, łatwiej?
Kiedyś wyszywałam bez tamborka i było dobrze ale nie pamiętam już kiedy i jak
zaczęłam go używać i wychodzi mi ładniej. To moje doświadczenie osobiste.
Zdarzyło mi się też coś takiego że uczennica wyszywając pracę dyplomową zrobiła
pół obrazka bez a pół z tamborkiem i różnica była dość widoczna. Ale znów bez
tamborka jest szybciej. Chyba po prostu musisz spróbować co Ci bardziej
odpowiada. Aga

1. Data: 2004-11-21 20:30:36

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

należę do - może nie tyle nowicjuszek - co osób, które po wielu latach
przerwy wracają do pasji, która musiała ustąpić kiedyś obowiązkom
życiowym...
i mam dodatkowe pytanie - z tego co pamiętam po założeniu kanwy na tamborek
(krzyżyki najbardziej lubię), "łamała" się ona w tym miejscu i potem był
kłopot - może teraz gatunek materiału jest lepszy niż 15 lat temu albo to
jakoś inaczej wygląda? poradźcie proszę bo mam zamiar zrobić mój pierwszy
obrazek po latach - właśnie opracowuję motyw z harrego pottera dla starszego
syna - i chciałabym zrobic to jak najlepiej się da

pozdrawiam
ufffo :)

1. Data: 2004-11-22 08:01:51

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata" napisał w wiadomości
> No właśnie, to pytanie zadaję sobie od jakiegoś czasu. Haftuję drugi
> obrazek, doświadczenie mam zerowe. Poradźcie mi proszę. Jak jest lepiej,
> [...]

:) Tu poczytajcie:
http://glinki.com/?l=658fzd
Temat już był szeroko omawiany cała masa postów :)

Elen (nie złośliwie ;) )

---

1. Data: 2004-11-22 15:01:39

Od: Anek <a...@w...tnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Nov 2004 22:43:53 +0100, Honorata napisał(a):

> No właśnie, to pytanie zadaję sobie od jakiegoś czasu. Haftuję drugi
> obrazek, doświadczenie mam zerowe. Poradźcie mi proszę. Jak jest lepiej,
> wygodniej, łatwiej?

Haftuję od 15 lat - wyłącznie krzyżykami - i nie wyobrażam sobie, jak można
to robić z tamborkiem. Kiedyś próbowałam, ale uznałam go za niepotrzebne
utrudnienie :)
ak.anek maupa wp.pl GG: 6203996
"Jeśli chcesz być szczęśliwym - bądź nim"

Witam
sklep
[hardanger] do podpatrzenia
[szydelko] zabawki cd :D