xxxx sara moon

1. Data: 2005-02-16 09:09:27

Temat: xxxx sara moon
Od: "Gosias" <g...@u...snd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze!
Mam pytanie. Czy ktos z Was posiada wzor saty moon z Lanarte calej w brązach
(oparta o rękę w kapeluszu). Mam schemat ale mam problem z jednym kolorem
oznaczonym ANC 361?? Nie wiem o co chodzi. Reszta jest w DMC a ta nie wiem
jaka:( Jeśli jesteście w stanie mi pomóc bede bardzo wdzieczna.
Pozdrawiam!
Gosia z Lublina

1. Data: 2005-02-16 10:23:03

Temat: Re: xxxx sara moon
Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosias napisał(a):
> [...]
> oznaczonym ANC 361?? Nie wiem o co chodzi. Reszta jest w DMC a ta nie wiem
> jaka:( Jeśli jesteście w stanie mi pomóc bede bardzo wdzieczna.

Moze to jest ANCHOR 361 ??
http://tinylink.com/?QpvyDECpZo
zobacz, to jest ciemny braz.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2005-02-16 10:24:20

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosias napisał(a):
> [...]
> oznaczonym ANC 361?? Nie wiem o co chodzi. Reszta jest w DMC a ta nie wiem
> jaka:( Jeśli jesteście w stanie mi pomóc bede bardzo wdzieczna.

Zobacz, to jest brazowy !

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

Link
xxx poszukuję
XXXXX SZUKAM
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
link