xxxzamienniki Anton na DMC

1. Data: 2006-03-02 10:57:51

Temat: xxxzamienniki Anton na DMC
Od: "misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Mam ogromny problem. Dostałam piękny wzorek Kwiató ale niestety nie mam
pojęcia jaka to mulina? W schemacie jest podana nazwa nici Anton . Czy można
zamienić ją na DMC? Błagam pomóżcie!!
Misiek

2. Data: 2006-03-02 11:05:57

Temat: Re: xxxzamienniki Anton na DMC
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Mar 2006 11:57:51 +0100, "misiek"
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>pojęcia jaka to mulina? W schemacie jest podana nazwa nici Anton . Czy można

Tu: http://www.vsccs.com/faq/DMCThreadMatchesReport.pdf jest zamiennik
DMC - różne rodzaje Robinson-Anton (nie wiem, czy to te same nici, ale
rzuć okiem)
Tu zaś, przy okazji znalazłam linki do różnorakich zamienników:
http://www.aion-needlecrafts.co.uk/info/conversions.
htm

A przy okazji: dzień dobry!:) Piszę tu pierwszy raz, choć podczytuję
Was od jakiegoś czasu. W przyszłości mam nadzieję udzielać się więcej
i podzielić się z Wami moimi wzorami i projektami.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

3. Data: 2006-03-02 11:18:43

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Ci dziękuję:) Niestety to nie ta mulina:(.Mam jedną stronkę zamienników
i brakuje mi reszty . Mulina Anton ma dziwną numerację np 6001, 6002, 6003 itd
nie wiem gdzie tego szukać:(((
Misiek

4. Data: 2006-03-02 15:53:29

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Mar 2006 12:18:43 +0100, s...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
>i brakuje mi reszty . Mulina Anton ma dziwną numerację np 6001, 6002, 6003 itd

To może to?: http://www.candamar.com/DMC/DMCConvertChart.htm
Numerację ma odpowiednią:)

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

5. Data: 2006-03-02 16:48:08

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny jesteście kochane!!!!Nareszcie mogę haftować!!:)))))))Jeszcze raz
Wam dziękuję
Pozdrawiam
Misiek

6. Data: 2006-03-03 15:11:34

Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka

Ja za to szukam zamiennika nmici MF na Ariadnę. Dostalam od koleżanki z
forum, ale tam nie ma na Ariadnę..Niestety

Chyba przyjdzie mi samej wybrać kolorki

Użytkownik "misiek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam ogromny problem. Dostałam piękny wzorek Kwiató ale niestety nie mam
> pojęcia jaka to mulina? W schemacie jest podana nazwa nici Anton . Czy

JanPawełII
szukam xxx
zszywanie roboty szydełkowej
gazetki - druty - szydełko
[xxx]kartki wielkanocne (wymienie sie schematami)