zszywanie roboty szydełkowej

1. Data: 2006-03-01 21:03:32

Temat: zszywanie roboty szydełkowej
Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Zrobiłam sobie cosik na szydełku, co ma dwie części. I myślę teraz jak je
zespolić, bo w moich materiałam takiej instrukcji nie posiadam. Możecie mi
podpowiedzieć? Czy da się szydełkiem, czy tylko igłą...?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2006-03-01 21:06:46

Temat: Re: zszywanie roboty szydełkowej
Od: "Anna West" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marta <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> podpowiedzieć? Czy da się szydełkiem, czy tylko igłą...?
>
> Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,

Zawsze łączę szydełkiem - półsłupkami. Ładnie, wygodnie i szybko :)
pozdrawiam, Ania

3. Data: 2006-03-01 21:26:14

Temat: Re: zszywanie roboty szydelkowej
Od: "Iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz uzycz szydelka i np niepelnymi pólslupkami ale rownie
dobrze mozesz uzyc do tego igly w zalenosci od tego czy szew ma byc
mniej czy moze byc bardziej widoczny . iza

4. Data: 2006-03-01 21:26:15

Od: "Iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-03-01 21:26:19

Od: "Iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz uzycz szydelka i np niepelnymi pólslupkami ale rownie
dobrze mozesz uzyc do tego igly w zalenosci od tego czy szew ma byc
mniej czy moze byc bardziej widoczny . iza

gazetki - druty - szydełko
[xxx]kartki wielkanocne (wymienie sie schematami)
Poszukuje Aniołka XXX
szukam łyżwiarzy xxx
xxx-Lanarte szukam