z tamborkiem czy bez?

1. Data: 2004-04-19 13:37:22

Temat: z tamborkiem czy bez?
Od: "Joanna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie mi, czy łatwiej wyszywać xxx z wykorzystaniem tamborka?
zastanawiam sie czy go zakupić czy nie. Wyszywam od roku, radze sobie na
razie bez tamborka, ale może akurat taki "sprzęcik" ułatwia sprawę.

Pozdr
Aśka Oława

1. Data: 2004-04-19 13:47:03

Temat: Re: z tamborkiem czy bez?
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

19 kwi 2004, Joanna :

> Poradzcie mi, czy łatwiej wyszywać xxx z wykorzystaniem tamborka?
> zastanawiam sie czy go zakupić czy nie. Wyszywam od roku, radze sobie na
> razie bez tamborka, ale może akurat taki "sprzęcik" ułatwia sprawę.

Dopóki nie spróbujesz sama, nie będziesz wiedziała. Wszystko zależy od
osobistych preferencji - jedni wolą z tamborkiem, inni bez, jednym się na
tamborku wyszywa szybciej i lepiej, innym gorzej.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2004-04-19 14:05:36

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazam, ze nie tylko chodzi o to czy jest wygodniej na tamborku czy bez
niego, chodzi o to, ze robotka na tamborku jest naciagnieta i nitka ladniej
sie uklada, gotowa praca dzieki temu ma ciekawszy, bardziej staranny efekt.
Ja osobiscie nie uzywam tamborka tylko ramy plastikowe DMC.Polecam, material
jest idealnie naciagniety i ramka nie powoduje zagiecia materialu jak w
przypadku tamborka.
Zreszta sama musisz zobaczyc co sie Tobie bardziej podoba i jak Ci sie
wygodniej robi.
--
Pozdrawiam Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-04-19 14:38:46

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IlonaW" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja osobiscie nie uzywam tamborka tylko ramy plastikowe DMC.Polecam,
material
> jest idealnie naciagniety i ramka nie powoduje zagiecia materialu jak w
> przypadku tamborka.

Widziałam taką ramę na ostatniej wystawie DMC, wyglądała świetnie. Niestety
panie z obsługi powiedziały, że już ją wycofali ze sprzedaży. A może widział
ktoś jeszcze gdzieś taką ramę?

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-04-19 14:52:09

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jeszcze w Gdyni widzialam w ubieglym tygodniu.... ale nie wiem czy
jeszcze sa. Widzialam na sevandsko, ale cena mnie powalila !! Dwa razy
drozsza od tych kupionych u nas !!

--
Pozdrawiam Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-04-19 18:16:57

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadku tamborka.
> Zreszta sama musisz zobaczyc co sie Tobie bardziej podoba i jak Ci sie

Hey,
gdzie można kupić taką plastikową ramę DMC,może w jakimś sklepie internetowym?
Ja właśnie zaczęłam wyszywać z tamborkiem pierwszą robótkę i stwierdzam że
wyszywa się o wiele wygodniej i xxxx ładniej wyglądają.
Renia

1. Data: 2004-04-19 19:01:52

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c60kmi$c73$1@inews.gazeta.pl,
Joanna <j...@g...SKASUJ-TO.pl> typed:
> Poradzcie mi, czy łatwiej wyszywać xxx z wykorzystaniem tamborka?
> zastanawiam sie czy go zakupić czy nie. Wyszywam od roku, radze sobie
> na razie bez tamborka, ale może akurat taki "sprzęcik" ułatwia sprawę.

Ja - stanowczo i zawsze z tamborkiem (mam dwa - do większych prac dość
duży - nie muszę co chwilę przesuwać robótki - i do mniejszych dość mały.
Mnie to bardzo ułatwia pracę i robóta znacznie ładniej wygląda.

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

[haft plaski ??] inspiracje