z żoną południowe dialogi

61. Data: 2009-11-05 14:57:38

Temat: Re: z żoną południowe dialogi
Od: "Red art" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hcun9r$eds$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Strach się przy Was odezwać, Red-art.

Luzik ... ;) To analiza moich pomysłów 'post-factum'.
Męska część mnie próbuje analizować to
co zrobiła żeńska. I wychodzi, że to jest popaprane.
Znaczy analizy są popaprane, nie to, co robi żeńska ... ;)

62. Data: 2009-11-05 14:59:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> Chyba na odwrót.
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

"Moja żona mnie nie rozumie" ;)
Nie wiesz jaka jest główna przyczyna zdrad?
Kobieta nie chce słuchać - woli gadać ;)))
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

63. Data: 2009-11-05 15:06:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2009 14:40:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Mosz richt!
> W małżeństwie dialogi powinny być zakazane!

Większości trzeba tego zakazywać, żeby zaczęli ze sobą rozmawiać... :-)
--

Ikselka.

64. Data: 2009-11-05 15:08:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> No właśnie. Ze strony męża powinny płynąć tylko polecenia.
> I w sumie też tylko w formie monologu, bo powinny być wykonywane
> bez szemrania :-)

Tak jest! :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

65. Data: 2009-11-05 15:09:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> "Moja żona mnie nie rozumie" ;)
> Nie wiesz jaka jest główna przyczyna zdrad?

Mnie cudze zdrady nie interesują, mam własne :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

66. Data: 2009-11-05 15:15:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> Mnie cudze zdrady nie interesują, mam własne :) -- Aicha
Każdy ma co lubi ;) -- Robakks

67. Data: 2009-11-05 15:18:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Nov 2009 14:47:33 +0100, tren R napisał(a):

> (...)
> na co kuba zerwał się na równe nogi i wskazując palcem drzwi wrzasnął:
> "spierdalaj stąd! nie mieszaj mi się do mojego życia rodzinnego!"
>
> ta historia przypomniała mi się, ponieważ tę puentę, słuszną, czy nie
> słuszną, chciałbym zadedykować również pewnej osobie.

Skoro ktoś wychodzi z pokoju (dżwiękowo czy fizycznie) na wspólny korytarz
ze swoim życiem rodzinnym, to się nie powinien dziwić, że co niektora
"pewna osoba" pozwala sobie coś mu zasugerować :-)

--

Ikselka.

68. Data: 2009-11-05 16:27:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Red art pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Już nie takie ciche ...
> Pensja przyszła ...
>
> A Ty co się czepiasz ? Moja metoda polega
> na wyprowadzeniu sytuacji niechęci osobistej (małżonki do męża)
> na neutralny grunt (niechęć do kawy) i przekształcenia jej w rodzaj
> zabawy z własnymi emocjami - "ale nam ta kawa zrobiła kłopot"
> albo "ta kawa to niezła zagadka". Dopiero, jakby małżonka z uporem
> wracała do tematu "niechęć do małżonka" to by trzeba kombinować ...

oj tam, czepiam się dzisiaj, bo jestem w nastroju nieprzysiadalnym.

> Wiesz - ja nie lubię jak małżonka ma do mnie niechęć. Wolę rżnąć
> głupa i udawać, ze to nie do mnie.

my oboje nie lubimy mieć niechęci. na szczęście.

> Co ja tyle gadam...

zwłaszcza do mnie :)

69. Data: 2009-11-05 16:27:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Nie. Zabezpieczyłeś się odpowiednio wcześniej.

patrz, a trzy razy nam się z żoną nie udało

70. Data: 2009-11-05 16:28:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> No właśnie. Ze strony męża powinny płynąć tylko polecenia.
> I w sumie też tylko w formie monologu, bo powinny być wykonywane bez
> szemrania :-)

żeby jeszcze tak szemrała jak strumyk, to rozumiem...

Re: Antygoizm
kobieta po przejściach, mężczyzna z przeszłością
666
ATAK BIOLOGICZNY