za duzo jem?

1. Data: 2003-04-29 06:41:51

Temat: za duzo jem?
Od: "Diablos" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moze byc przyczyna za jem bardzo duzo naprawde duzo a ciagle glodny
jestem...wystarczy ze najem sie na maxa i po 30 min juz lece do
lodowki...dodam ze jestem badrzo szczuply....

2. Data: 2003-04-29 10:08:49

Temat: Re: za duzo jem?
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodowki...dodam ze jestem badrzo szczuply....
>
> nie napisales ile masz lat...ale masz po prostu super przeniane materii,
jesli tylko twopj portfel to wytrzyma...

3. Data: 2003-04-29 11:52:12

Od: oVo <o...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "Diablos" <d...@w...pl> napisal
mniej wiecej Tue, 29 Apr 2003 08:41:51 +0200 (o ile mu zegarek dobrze
chodzi) cos takiego:

>Co moze byc przyczyna za jem bardzo duzo naprawde duzo a ciagle glodny
>jestem...wystarczy ze najem sie na maxa i po 30 min juz lece do
>lodowki...dodam ze jestem badrzo szczuply....

Mam to samo: 64kg przy 182cm i praktycznie ciągle podjadam, w
weekendy, święta mogę się obżerać ile wlezie i żadnych efektów.
W zimie przed wyjściem na zewnątrz muszę jeść dużo i tłusto
bo inaczej po pół godziny zaczyna mi spadać temperatura ciała.
Znam jeszcze jedną dziewczynę która ma to samo.
Jak nie masz potężnego tasiemca to po prostu taka przemiana materii.
Dbaj o zęby i się nie przejmuj.

Pozdrawiam

oVo

4. Data: 2003-04-29 12:32:13

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Apr 2003 08:41:51 +0200, Diablos napisał/napisała:
> Co moze byc przyczyna za jem bardzo duzo naprawde duzo a ciagle glodny
> jestem...wystarczy ze najem sie na maxa i po 30 min juz lece do
> lodowki...dodam ze jestem badrzo szczuply....

hmm ja to mam od kilku dni.. i zaczyna mi sie podobac :))
Moze wiosna jest przyczyna ?

--
* koniec jest tam, gdzie chcemy aby byl * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

5. Data: 2003-04-29 12:36:06

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Apr 2003 12:08:49 +0200, l...@p...onet.pl napisał/napisała:
> nie napisales ile masz lat...ale masz po prostu super przeniane materii,
> jesli tylko twopj portfel to wytrzyma...

hmm sie podpinam pod pytanie: 27 latek, 183cm wzrostu waga ~62kg :)
Tasiemca nie mam (badania z 2000 roku), jadalem do zeszlej soboty
nieregularnie, 3 posilki (a nawet 2) dziennie.
Od soboty poterzebuje ok. 45min na to aby byc znowu glodnym po obfitym
posilku...
Ehh.. portfel sie zaczyna kurczyc a po mnie nic nie widac...

6. Data: 2003-04-29 17:53:40

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ssanie w zoladku na czczo i krotko po posilku moze swiadczyc o tym ze masz
Helicobacter Pylori (bakteria wywolujaca wrzody zoladka, mozna ja wykryc
rabiac gastroskopie lub specjalny test z apteki lub w przychodni)
HP ma bardzo wiele osob i bardzo latwo sie nia zarazic np. poprzez picie z
jednej butelki.
pozdr. Beata

7. Data: 2003-04-29 20:37:49

Od: "MaLeK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wystarczy ze najem sie na maxa i po 30 min juz lece do
> lodowki...dodam ze jestem badrzo szczuply....

chwalipieta :)

mal

8. Data: 2003-04-29 20:42:24

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... a jak się pozbyć tej bakterii? Antybiotykami?
Pozdr.
Ula
03.jasien.net...

9. Data: 2003-04-30 11:45:38

Od: "aniolek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
wiadomości news:slrnbassdm.mne.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
..
napisał/napisała:

> [...]
> posilku...
> Ehh.. portfel sie zaczyna kurczyc a po mnie nic nie widac...

Papiszon... jestes chudy wiec przybij piatke...
na sniadanie 4 bulki z serem lub wedlina, obiad po pracy z dwoch dan,
kolacje sowita czasami nawet o 22... i co ?
172 cm.... 50 kg wagi i nadal chudne...
Helikopterow nie mam...

--
aniolek (dusza rogata)