Re: za duzo jem?

From: oVo <o...@w...to.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: za duzo jem?
Date: Tue, 29 Apr 2003 13:52:12 +0200
Sender: o...@p...onet.pl@kolodziej.net.autocom.pl

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "Diablos" <d...@w...pl> napisal
mniej wiecej Tue, 29 Apr 2003 08:41:51 +0200 (o ile mu zegarek dobrze
chodzi) cos takiego:

>Co moze byc przyczyna za jem bardzo duzo naprawde duzo a ciagle glodny
>jestem...wystarczy ze najem sie na maxa i po 30 min juz lece do
>lodowki...dodam ze jestem badrzo szczuply....

Mam to samo: 64kg przy 182cm i praktycznie ciągle podjadam, w
weekendy, święta mogę się obżerać ile wlezie i żadnych efektów.
W zimie przed wyjściem na zewnątrz muszę jeść dużo i tłusto
bo inaczej po pół godziny zaczyna mi spadać temperatura ciała.
Znam jeszcze jedną dziewczynę która ma to samo.
Jak nie masz potężnego tasiemca to po prostu taka przemiana materii.
Dbaj o zęby i się nie przejmuj.

Pozdrawiam

oVo