zabiegi mikrodermabrazji - kosmetyczka

1. Data: 2005-09-29 16:32:28

Temat: zabiegi mikrodermabrazji - kosmetyczka
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dojrzałam do decyzji odwiedzenia kosmetyczki z moim niewyleczalnym
trądzikiem. I teraz mam pytanie- o co prosić kosmetyczkę.

Mam duże zaskórniki, ale nie one są głównym problemem a nawracające duże
"bolaki" trądzikowe. A po nich blizny (część świeżych, część starych, bo z
trądzikiem męczę się z przerwami już z 10 lat).

Nie chcę oczyszczania, a raczej może mikrodermabrazję czy coś innego, co
złuszczy mi naskórek, pomoże z bliznami itd.

O co jeszcze mogę prosić? Jakieś lasery, prądy i inne czary może? Doradźcie
coś, proszę, bo nie znam się na tym całkiem.

A jeszcze jakbyście poleciły mi jakąś kosmetyczkę, taką zaawansowaną, a nie
taką co tylko skubie i wyciska w Krakowie, to byłabym wdzięczna.

Agata

1. Data: 2005-09-29 16:49:59

Temat: Re: zabiegi mikrodermabrazji - kosmetyczka
Od: "Alicja" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę oczyszczania, a raczej może mikrodermabrazję czy coś innego, co
> złuszczy mi naskórek, pomoże z bliznami itd.

Przed mikrodermabrazją i tak będziesz musiała oczyścić twarz

> A jeszcze jakbyście poleciły mi jakąś kosmetyczkę, taką zaawansowaną, a
nie
> taką co tylko skubie i wyciska w Krakowie, to byłabym wdzięczna.
>
> Agata

Ja robiłam w Dermedzie na św. Tomasza - i oczyszczanie i mikro

pzdr
Alicja

1. Data: 2005-09-29 17:23:23

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> Przed mikrodermabrazją i tak będziesz musiała oczyścić twarz

O, czemu? Zapytam kosmetyczki zresztą co ona radzi. A jak wrażenia? Działa,
rozjaśnia? I wogóle jakbyś mogła opowiedzieć... :)

> Ja robiłam w Dermedzie na św. Tomasza - i oczyszczanie i mikro

Wygląda przyzwoicie, przynajmniej na stronie. Jeszcze zapytam- jest u nich
też GlyKopeel (w dziale medycyny estetycznej)- który zabieg jest lepszy na
usuwanie blizn i leczenie trądziku? Różnicę rozumiem, tu trzemy, tam
wypalamy chemikaliami, ale jak to ostatecznie na twarzy się różni?

Agata

1. Data: 2005-09-29 17:55:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <a...@n...interia.pl> wrote in message

> co
>
> Przed mikrodermabrazją i tak będziesz musiała oczyścić twarz

czemu? ja chodze na mikrodermabrazje i nic takiego nie slyszalam.

iwon(k)a

1. Data: 2005-09-30 07:44:35

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czemu? ja chodze na mikrodermabrazje i nic takiego nie slyszalam.

Pewnie zalezy to od stanu cery. Ja raz przed seria mikrodermabrazji raz
mialam
oczyszczana cere a raz nie.

Monika

1. Data: 2005-09-30 10:26:17

Od: "Alicja" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> napisał w wiadomości

> Pewnie zalezy to od stanu cery. Ja raz przed seria mikrodermabrazji raz
> mialam
> oczyszczana cere a raz nie.
>
> Monika

Dokładnie tak- zależy od stanu skóry, dermatolog powinien ocenić czy
oczyszczanie przed zabiegiem jest wskazane, ale z tego co pisze Agata wynika
że u niej będzie to chyba jednak się przyda.
A co do mikro to mnie bardzo pomogła właśnie na blizny potrądzikowe.
Na temat tego drugiego zabiegu (GlyKopeel) nie wiem za wiele. Najlepiej
spytaj dermatologa jeśli się tam wybierzesz.

Alicja

1. Data: 2005-09-30 14:32:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynika
> że u niej będzie to chyba jednak się przyda.

generalnie z tego co wiem mikrodermzbrazja powinna
zaczac sie od chemicznego peelingu. przynjamniej moja
kosmetyczka zawsze mi to robi. moze o to chodzi.

iwon(k)a

problemy z cerą /trądzik?
allegro - peeling - podróbka?
Image Studio Kraków
[Warszawa] ciazowe ciuchy nieciazowych marek
ladniejsze piersi i wlosy ;)