zabudowa wanny

1. Data: 2001-11-13 07:45:47

Temat: zabudowa wanny
Od: "Adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Prosze poradzcie czym i jak zabudowac wanne.
Mieszkam w bardzo starym budownictwie i ciezka zabudowa z cegiel nie wchodzi
w gre poniewaz boje sie nadmiernego obciazenia stropu. A niestety generalny
remont mnie kompletnie zrujnowal i na obudowe styropianowa za 220,- zł mnie
na dzien dzisiejszy nie stac. Znajomy polecil mi bloczki gipsowe, ale nie
jest pewien czy beda sie na nich trzymaly kafelki.

Moze ktos z Grupowiczow mial podobny problem i jakos go rozwiazal.

Adm

1. Data: 2001-11-13 07:53:10

Temat: Re: zabudowa wanny
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adm" <a...@h...pl> napisał ...
> Witam
[...]

U mnie kafelkarze wykorzystali bloczki gazobetonowe grubości 8cm.
Na razie :))) płytki się trzymają.
Co do styropianowych obudów, to mam raczej mieszane odczucia. "Moi"
kafelkarze wzdłuż całej wanny (krótki i długi bok) zrobili podcięcie,
tak żeby można było stanąć i schylić się nad wanną swobodnie, a nie
stawiając stopy jak Chaplin.
Styropianowe obudowy i w ogóle obudowy wanien wszelkiego typu
"prefabrykowane" są gładkie na całej wysokości, a niektóre nawet
wypukłe.
Niech ten, co je projektował podejdzie do takiej obudowanej wanny...

Adam 'Rolek' Rolbiecki

1. Data: 2001-11-13 08:25:38

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adm" wrote in message
> [...]
> jest pewien czy beda sie na nich trzymaly kafelki.
>
> Moze ktos z Grupowiczow mial podobny problem i jakos go rozwiazal.

Ja mam akurat łazienkę w remoncie. Nową wannę wykonawca zabudował mi
bloczkami Ytong. Na to będzie przyklejał kafelki.
Więc chyba się da...
MauaM

1. Data: 2001-11-13 09:25:48

Od: "Sławek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja jestem juz rok po remoncie. Wannę mam zabudowaną bloczkami Ytong gr.
chyba 8cm. Na tym są płytki i wszystko się trzyma ok. Na dole pod wanną jest
oczywiście wcięcie na stopy... No i nie zapomnij o kratce rewizyjnej.

Pozdrwiam
Sławek

1. Data: 2001-11-13 12:28:34

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adm napisał(a) w wiadomości: <9sqild$iq0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Prosze poradzcie czym i jak zabudowac wanne.

a ja mam troche inaczej niz przedmowcy - stelaz z profili aluminiowych i
plyta gips-karton - tylko jedna uwaga - ta do lazienek (zielona) - a nie
zwykla

glazura kladziona normalnie na zwykly klej - taki sam jak do scian i podlog
(Ceresit CM11)

nic nie odpada, mozna latwo przyciac - przynajmniej na razie nie widze
minusow

pozdrawiam,
_Taunus_

PS: o ile chcesz zrobic wciecie na dole (na stopy) - to w tym przypadku
musialbys troche pokombinowac ze stelazem

1. Data: 2001-11-28 12:27:09

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Styropianowe obudowy i w ogóle obudowy wanien wszelkiego typu
> "prefabrykowane" są gładkie na całej wysokości, a niektóre nawet

Że co...?
Moja styropianowa obudowa miała (oryginalne) podcięcie...
Bubel, panie! Bubel!

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski