zaburzenia miesiączkowania - jeszcze raz

1. Data: 2004-04-02 14:34:05

Temat: zaburzenia miesiączkowania - jeszcze raz
Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
temat ten był wałkowany niedawno, lecz jedynie od strony osób głodzących
się, których waga nieprzyjemnie spadła.
Ja mam problem w tzw. drugą stronę :) Kilogramów przybyło i okres
definitywnie powiedział bye bye. Co prawda, dawnymi czasy zdarzały się już
pewne niepokojące pauzy, ale obecnie to tragedia. Jeśli nie wezmę
cukiereczków na wywołanie krwawienia, to o okresie mogę sobie pomarzyć.
Robiłam badanie hormonów i inne badania ginekologiczne, pani doktor robiła
mądrą minę, stwierdzając, że wszystko OK, a OK jakoś nadal nie jest.
Przy okazji zaczęłam porastać okropicznym włosiem, co załamuje mnie już
zupełnie.
Od miesiąca się odchudzam i mam nadzieję, że pomoże to mojemu organizmowi
wrócić do starych przyzwyczajeń.
Zastanawiam się przy okazji, czy wpływu na to wszystko nie miały też pigułki
antykoncepcyjne (brałam Cilest).

Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Pozdrawiam
AM

2. Data: 2004-04-02 14:49:20

Temat: Re: zaburzenia miesiączkowania - jeszcze raz
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

AM wrote:

> [...]
> się już pewne niepokojące pauzy, ale obecnie to tragedia. Jeśli nie
> wezmę cukiereczków na wywołanie krwawienia, to o okresie mogę sobie

Z wlasnego podworka-gdy bylam zdecydowanie XL-miesiaczki miaalm tylko na
wlasne"zadanie" gdy zniecierpliwilam sie jej brakiem. Zas teraz, gdy jestem
w rozmiarze srednim, czyli nie za malo mnie i nie za duzo, no i DO, mam
wszystko jak w zegarku, przedtem mialam braki progesteronu, ginekolog mi
powiedzial,ze tylko substytcyjnie moga mnie leczyc.Czyli cukeireczki pod
jezyk( lub teraz tez do pochwy)

Robiłam badanie hormonów i inne badania ginekologiczne,
> pani doktor robiła mądrą minę, stwierdzając, że wszystko OK, a OK
> jakoś nadal nie jest.

A jakie poziomy hormonow robilas? Czy poziom testosteronu tez?

> [...]
> Zastanawiam się przy okazji, czy wpływu na to wszystko nie miały też
> pigułki antykoncepcyjne (brałam Cilest).

A teraz ich nie bierzesz ? Od kiedy? Czasem po odstaweiniu antykoncepcji
jest wlasnie taki efekt-brak miesiaczki.

> Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

JW, napisz cos wiecej. mzoe wymagasz innych badan jeszcze? Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

Palenie