żaby

1. Data: 2010-03-21 09:26:46

Temat: żaby
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Czy u was żaby już zaczęły gody? Coś im się chyba pokręciło bo od
trzech dni w rowie na naszych działkach widać niezwykłą o tym czasie
aktywność żab. Wczoraj nawet jedna żaba przeszła (przeskoczyła) mi drogę.
:-)
Dziwne. Przecież leżą jeszcze gdzieniegdzie resztki śniegu.
Pozdrawiam przedwcześnie Ja...cki

2. Data: 2010-03-21 10:16:50

Temat: Re: żaby
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
> :-)
> Dziwne. Przecież leżą jeszcze gdzieniegdzie resztki śniegu.

Tu nie słyszę, ale w górach o porze wiosennego topnienia śniegu czasem nie
można było zrobić następnego kroku nie spychając jakiejś pary, aby stopę
postawić. I każdy rowek czy kałuża pełny skrzeku...

3. Data: 2010-03-21 12:24:33

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 3/21/2010 5:26 AM, Dirko wrote:

> Wczoraj nawet jedna żaba przeszła (przeskoczyła) mi drogę.

Czy była to czarna żaba? :-)

Pozdrowienia,
Michał

4. Data: 2010-03-21 15:28:36

Od: "Kasprowy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :-)
> Dziwne. Przecież leżą jeszcze gdzieniegdzie resztki śniegu.

Witam
Żab ci u mnie multum, chrząszcze wyłażą z grządek a i czerwone biedronki się
pokazały. Zakwitły krokusy oraz wojcieszki.
Czyli wiosna w pełni.....
http://kasprowy.republika.pl
http://akwarium.toplista.pl/?we=kasprowy

5. Data: 2010-03-21 16:42:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4ba6100a$0$4984$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
com...

> Czy była to czarna żaba? :-)

Hejka. Jeżeli nie całkiem czarna to mocno ciemna. ;-)
Dzisiaj spod nóg uciekło mi już kilka żab a nawet taka, która drugą niosła
na barana. :-)
Pozdrawiam nieprzesądnie Ja...cki
PS Pokazały się żurawie. :-)

6. Data: 2010-03-22 00:04:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Mar 2010 16:28:36 +0100, Kasprowy napisał(a):

> Zakwitły krokusy oraz wojcieszki.

Co to są wojcieszki??
--

Ikselka.

7. Data: 2010-03-22 10:40:27

Od: "Kasprowy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to są wojcieszki??
> --
>
> Ikselka.

Prawdopodobnie (Primula acaulis) musze spytać syna jak przyjedzie na wekend
;-)
Pozdrawiam Kasprowy
http://kasprowy.republika.pl
http://akwarium.toplista.pl/?we=kasprowy