zadanie

1. Data: 2003-01-23 20:32:56

Temat: zadanie
Od: "pawezale" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam do Was prosbe. Jestem uczniem szostej klasy szkoly podstawowej
i dostalem takie zadanie z ktorym nie moge sobie poradzic. Bardzo prosze o
pomoc w rozwiazaniu tego zadania.
Oto tresc:

a) ile wazy massa tabuletae uzyta do wyprodukowania 100 tbl. BIO XV?

sklad BIO XV
100g zawiera
bialko 0,4g
weglowodany 1,2g
tluszcz 0,1g
skl. XV5 8mg
reszta to masa tabl.
Ds 1tbl. co 8h
zawartosc opak: 30tbl.
kazda tbl. po 70mg XV5

b)pacjent ma przyjac co najmniej 2g skladnika XV5, pierwsza tbl. zazyl w
piatek o 23. w jaki dzien i o ktorej godz. moze zakonczyc kuracje?

Bardzo prosze o podanie rozwiazania, z gory dziekuje za pomoc.
Prosze o odpowiedzi na priva.

Pozdrawiam k...@w...pl

2. Data: 2003-01-24 07:28:50

Temat: Re: zadanie
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawezale" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam do Was prosbe. Jestem uczniem szostej klasy szkoly podstawowej
> i dostalem takie zadanie z ktorym nie moge sobie poradzic. Bardzo prosze o

jak by ci to powiedzieć:

To zadanie z matematyki a nie farmacji.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2003-02-02 12:29:30

Od: "IZA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-02-02 12:36:58

Od: "IZA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosze o odpowiedzi na priva.
>
> pacjent musi wyłykać ok. 1 opakowania tabletek, bo 2g/ 70 mg= 28,57 .czyli
ok.30 tabletek.Pacjent musi łykać tabletki do czwartku do 23:00.

5. Data: 2003-02-02 12:44:24

Od: "IZA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sorry nie do czwartku tylko do piątku 23:00
> Bardzo prosze o podanie rozwiazania, z gory dziekuje za pomoc.

Co to są prekursory grupy IR?
Bazy leków w sieci
[ot i ntg] Ankieta
doksycyklina