zadziwiające zachowanie kobiet

71. Data: 2009-02-23 22:24:28

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 23:20, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> no w sumie tak. ja tam też jestem, bo dzisiaj werbalnie się już
> zaprezentowałem, a teraz resztką wiśniówki nadganiam jedno piwko ...
> :)

Spelniles moje oczekiwania co do swojej na moje slowa odpowiedzi.
:)

72. Data: 2009-02-23 22:24:29

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:17, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> kurwaaaaaaaa.....
> telepatia czy jak?

trauma słoikowa

73. Data: 2009-02-23 22:24:32

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> może wsadzimy mu słoik w dupę?!
> to by było jakieś rozwiązanie...

a ktory z was zajmie się wsadzaniem?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

74. Data: 2009-02-23 22:29:04

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:24, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> a ktory z was zajmie się wsadzaniem?

Masz jakieś preferencje w tym względzie?

75. Data: 2009-02-23 22:29:33

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Masz jakieś preferencje w tym względzie?

Jestem otwarty na propozycje..

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

76. Data: 2009-02-23 22:31:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> No bo to zdolna bestia byc.

co ty, gówniarz jeden z drugim i tyle :)

> No juz juz, spokojnie :)

dobry trener, dobry!

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

77. Data: 2009-02-23 22:33:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Mam tą samą złość na siebie i czasem tylko uda mi się myśli obrócic w słowa.

a jak jest z czytaniem swoich postów po jakimś czasie?
coś byś w nich zmieniał czy jesteś z nich zadowolony?
czy na razie za mało wody w wiśle upłynęło?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

78. Data: 2009-02-23 22:33:43

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a jak jest z czytaniem swoich postów po jakimś czasie?
> coś byś w nich zmieniał czy jesteś z nich zadowolony?
> czy na razie za mało wody w wiśle upłynęło?

Jak czytam swoje stare posty to flaki mi sie przewracają

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

79. Data: 2009-02-23 22:33:52

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:29, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> Jestem otwarty na propozycje..

Myślę że bardziej powinien interesować cię słoik

80. Data: 2009-02-23 22:35:42

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Myślę że bardziej powinien interesować cię słoik

słoik nie ma znaczenia dopoki ktos nie zechce hipotetycznie wprawic go w
ruch. Ja go wpychać sobie nie chciałem..

--

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)