zające

1. Data: 2006-12-23 17:56:59

Temat: zające
Od: "gallo" <v...@v...vv> szukaj wiadomości tego autora

W ubiegłym roku zające zeżarły mi trzy sadzonki jabłonek i obgryzły dolne
gałęzie starszej jabłonki. Innych drzew i krzewów nie ruszyły. Jak myślicie
czy można zabezpieczyć tylko jabłonki, czy inne gatunki im nie smakują?

jozef

2. Data: 2006-12-24 02:03:50

Temat: Re: zające
Od: "Sławomir Strużykowski" <s...@b...czestochowa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

U mnie poprzedniej zimy zające obgryzły korę + wszystkie drobne gałęzki ze
śliw, które wystawały ze śniegu.
Leszczynę potraktowały bardzo delikatnie obgryzając tylko po 2-3 cm gałązek.
Orzechów włoskich nawet nie spróbowały.
Na szczęście inne drzewka mam ogrodzone ;-)

Pozdrawiam

Sławek

3. Data: 2006-12-24 21:28:56

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Strużykowski" <\>
> [...]
gałązek.
> Orzechów włoskich nawet nie spróbowały.
> Na szczęście inne drzewka mam ogrodzone ;-)

U mnie wiśnie tez okorowały :/ ale to wtedy gdy jest pokrywa śniezna i nie
mają dostępu do chwastów, korzonków i innych takich...

--
ewa

Wesolych Swiat
jeszcze raz