zajady

1. Data: 2002-11-28 18:41:23

Temat: zajady
Od: "Sociu" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czesc
od przeszło 2 tygodni mam zajady, sa dosyc duze i nie wygladaja zdyt dobrze,
nie wiem jak sie isch pozbyc brałem witamine B6 i mało pomogło mam isc z tym
do lekarza? a moze ktos zna jakas masx na zajady i ile moga by kosztowac.

2. Data: 2002-11-28 18:56:50

Temat: Odp: zajady
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem jak sie isch pozbyc brałem witamine B6 i mało pomogło

Na zajady pomaga wit.B2, a nie B6 :-)

Kasia

3. Data: 2002-11-28 21:45:54

Temat: Re: zajady
Od: Kaja <kokosowa@BEZ SPAMU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Nov 2002 19:41:23 +0100, Sociu wrote:

> [...]
> do lekarza? a moze ktos zna jakas masx na zajady i ile moga by kosztowac.

Ktoś tu kiedyś pisał,że Pimafucin-maść.
Przypalaj także kąciki ust spirytusem.

--
Kaja

4. Data: 2002-11-29 19:31:54

Od: "jotte" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sociu" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
tym
> do lekarza? a moze ktos zna jakas masx na zajady i ile moga by kosztowac.

maść gemiderma kilka razy dziennie+b compleks

jac

bol karku
Tabletki antykoncepcyjne
rehabilitacja dziecka