Data: 2005-05-10 06:30:13
Temat: zajęcie środy
Od: "tren R" <p...@b...plosze.nie.pieprz>
Pokaż wszystkie nagłówki
http://info.onet.pl/1094613,11,item.html
"Biuro pełnomocnik Środy od kilku miesięcy przygląda się telewizyjnym
reklamówkom"
"Podzielam odczucia minister Środy. Reklamy coraz częściej pokazują kobiety
jako istoty, które nie są w stanie samodzielnie podejmować decyzji i nawet
przy wyborze proszku do prania potrzebują wskazówek mężczyzn" - odpowiada
Danuta Waniek na pismo Środy. Wczoraj zleciła monitoring reklam emitowanych
w ciągu trzech ostatnich miesięcy. "Gdy tylko poznamy jego wyniki,
skierujemy wnioski do stosownych instytucji" - zapewnia w "Gazecie
Wyborczej".
i takimi pierdołami zajmuja się właśnie kobiety.
--
http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew
|