zakładam staw - help !

1. Data: 2002-01-09 15:22:47

Temat: zakładam staw - help !
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ... po raz pierwszy na tej grupie ! Za kilka miesiecy
- jak puszczą mrozy, lody i śnieg mam zamiar rozpocząć
prace związane z wykopaniem i założeniem stawku.
Mam do dyspozycji dość dużą działkę (10.000 m.) ale nie
mam żadnych doświadczeń w sprawach związanych z za-
kładaniem takiego zbiornika. Czy jest na rynku jakaś typowa
literatura opisujaca "krok po kroku" co nalezy zrobić (by nie
robić cegoś 2 razy).
Trochę poszukałem wsieci, ale chętnie przyje każda rade ...
Prosze o informacje i porady na priv`a . Dziekuje i pozdrawiam !

bartek smokol
s...@p...wp.pl

2. Data: 2002-01-09 21:11:01

Temat: Re: zakładam staw - help !
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam ... po raz pierwszy na tej grupie ! Za kilka miesiecy
> - jak puszczą mrozy, lody i śnieg mam zamiar rozpocząć
> prace związane z wykopaniem i założeniem stawku.

Na priva na pewno nie ;-)))
Janusz Guziur "Chów ryb w małych stawach"

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

3. Data: 2002-01-10 06:22:09

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"smokol" <s...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
> robić cegoś 2 razy).
> Trochę poszukałem wsieci, ale chętnie przyje każda rade ...

Obejrzyj archiwum grupy - były posty Tadeusza Smala o stawie i adres strony
'stawowej'.

Majka

Wyciągi z roślin zamiast chemii
rozkrzewianie draceny