zakupy w Kokardce

1. Data: 2004-10-20 10:41:24

Temat: zakupy w Kokardce
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie odebrałam przesyłkę z Kokardki i jestem trochę zawiedziona....
kupiłam dla koleżanki kilka świątecznych obrazków z ramkami do xxx a sobie
kordonek Altun Basak w kolorze złotym. W październikowym numerze "Kramu z
robótkami" pisało że ten kordonek ma grubość 10, taki zamaiwałam
telefonicznie a dostałam o grubości 50 - przynajmniej tak pisze na
opakowaniu.
Miałam nadzieje na grubszą nic w złotym kolorze a mam cieniutką, w ten
sposob mam dwa motki Altun Basak 50, bo wcześniej taki kupiłam w pasmenterii
i był mi za cienki, dlatego zamowiłam te 10, która okazała się 50...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-10-20 10:54:33

Temat: Re: zakupy w Kokardce
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pewnie mozesz zareklamować. Czasami zdarzają się pomyłki a najgorsze że to
niestety nas kosztuje :(
Nie martw się najlepiej wyjaśnij to telefonicznie
Ja czekam na próbki z Niteczki (nie mogę się doczekać bo pani obiecała że
będą dzisiaj lub jutro :))
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2004-10-20 10:59:51

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@0...pl> napisał w wiadomości
> niestety nas kosztuje :(
> Nie martw się najlepiej wyjaśnij to telefonicznie

wzielam jeszcze raz gazete do ręki... no tak, tam pisze , ze to odpowiednik
grubosci 10, więc właściwie wszystko jasne, moja wina, bo zrozumiałam, ze to
kordonek grubości 10, więc na logikę powinien być grubszy niż 50.
No trudno, moje gapowe;-)

pozdrawiam
Basia

[druty] książka po rosyjsku