zalozenie spirali?

91. Data: 2005-12-27 01:12:23

Temat: Re: zalozenie spirali?
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości
news:dooej1$nup$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co w nim blazenskiego? Ja ciebie tez moge nazwac blazne,pijakiem itd.
> argumentow nie mam,ale co tam....

oczywiscie, ze mozesz. przeciez pewnie zyjesz zgodnie z dekalogiem :)
a czy ja ciebie, bogobojny bracie sq1, tak nazywam?
mozesz mnie po chrzescijansku nazywac jak chcesz, wszak to twoje
sumienie :-)
myslisz, ze sztampowa spowiedz bez glebokiej zadumy doprowadzi cie do
bram raju?
oby !!!

> twoj wybor,..nie chesz nie sluchaj,..ale nie opluwaj...

a czy ja kogokolwiek opluwam, bracie sq1?
skad taka chrzescijanska sugestia?
czyzby z jakiejs pseudoekumenistycznej rozglosni? :-)

> widziales go w maybachu?wiesz na 100% ze go ma??....NIE!! wiec po co
> pie*****sz bzdury??

> bzdury ty rozwijasz,..ja tylko staje w obrnie nieslusznie,
bezpodstawie
> opluwanego czlowieka

masz racje, bracie sq1,. ten skromny zakonnik zyje w ubustwie, a
maybacha popdstepnie mu wcisnal podly komuch urban wraz z masonskimi
bracmni kaczynskimi+) od hebrajskiego ksiezyvca.
+) nie mylic z jasnie nam panujacym prezydentem kaczynskim :-)
... ale nie daje mi spokoju jedno: czy ofiara na tace i luksusowa
limuzyna ida w moralnej parze?

i nie pierd*** mi, wujek, ze ktos tu opluwa te rozpasana hiene, bo znam
wielu zacnych pasterzy dusz!!!

--
pozdro
ape

92. Data: 2005-12-27 12:58:00

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
(...)

> przyznaje ze skrucha, ze osobiscie nie znam tego skromnego zakonnika
> jezdzacego maybachem.
> ... licze jednak, ze rozwiniesz ten temat oraz inne bzdury

Innych tematów nie rozwinę, bo nie mam czasu na "dyskusję" z oszołomami
należącymi do sekty michnikowców.
natomiast co do maybacha to wiadomo:-), że jest on oczywiście własnością ich
guru, czyli Michnika.
A oto dowód:
Maybacha (podobno) widziano w Warszawie, a jak wiadomo tam Michnik właśnie
mieszka.
Nikt nie widział Michnika w maybachu.
Zapytany, czy to jego własność zaprzeczył.
Inyych dowodów nie ma .
A więc oczywiste jest, ze maybach jest michnika!:-)), bo podobno
wystarczający(?;-) dokładnie taki sam dowód na posiadanie maybacha przez o.
Rydzyka przedstawiła gazeta wybiorcza
;_))

--
Pozdr

93. Data: 2005-12-27 15:20:47

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A więc oczywiste jest, ze maybach jest michnika!:-)), bo podobno
> wystarczający(?;-) dokładnie taki sam dowód na posiadanie maybacha przez

Zgadza sie

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

94. Data: 2005-12-28 11:38:52

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (...)

> Innych tematów nie rozwinę, bo nie mam czasu na "dyskusję" z

nie rozwiniez, bo brak ci rzetelnych argumentow i po katolicku obrazasz
innych :-)

--
pozdro
ape

95. Data: 2005-12-28 22:47:25

Temat: przeprzasam wszyastkich medyków
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A więc oczywiste jest, ze maybach jest michnika!:-)), bo podobno
> wystarczający(?;-) dokładnie taki sam dowód na posiadanie maybacha

bardzo przpraszam wszyskkich naukowych grupowiczxów medycznych.
niechcący dałem się wmanewrować w indoktrynizującą dyskusję z
sekciarzami hare-rydzyka. nie mającą nic wspólnego z nauką, ani
medycyną.
jeszcze raz bardzo przeprzszam szanownych grupowiczów naukowej grupy
medycznej za nieumyslny udział w komercyjnej inkwizycji XXI wieku

--
pozdro
ape

Zabieg ESWT na ostrogi