zalozenie spirali?

21. Data: 2005-12-20 14:09:05

Temat: Re: zalozenie spirali?
Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:do92bm$44p$1@news.dialog.net.pl...

> jestes kobieta?
> jesli tak to po pierwsze nie chcesz spirali ? nie zakladaj
> nie chcesz aborcji to jej nie rob

nie rozumiesz podstawowej rzeczy,..decydujac sie na tego typu sprawy
decydujesz nie tylko za siebie,ale i za to dziecko ktore sie rozwija,....ty
mnie nic nie obchodzisz,naprawde,....staje w oboronie ewentualnego dziecka,
ktore jest osobnym stworzeniem i ma takie samo prawo do zycia jak ty.

> ale naie narzucaj mi swojego zdania ,ok?

nie narzucam,...mam wrazenie,ze to ty chcesz narzucic wszystkim swoje
zdanie,szukajac u innych aprobaty swoich poczynan,.....a innych,majacych
odmienne zdanie traktujesz obrazliwie i pogardliwie.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

22. Data: 2005-12-20 15:11:47

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli ktos tak uwaza to nie czyta takich grup tylko slucha radia M i tv
T.:)
> p.

Skoroś taka mundra:-) to oświec nas ,od którego momentu wg Ciebie zaczyna
istnieć nowa istota posiadajaca swoje charakterystyczne , osobnicze cechy i
uzasadnij swój pogląd.

--
Pozdr

23. Data: 2005-12-20 16:10:41

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie narzucam,...mam wrazenie,ze to ty chcesz narzucic wszystkim swoje
> zdanie,szukajac u innych aprobaty swoich poczynan,.....a innych,majacych
> odmienne zdanie traktujesz obrazliwie i pogardliwie.

zadalam proste pytanie a tu otrzymalam swiatopogląd na zycie .
czy do jasnej cholery nie moge zalozyc spirali i uprawiac seksu kiedy
chce i to dla przyjemnosci nie prokreacji?

moge wiec jesli ktokolwiek potrafi mi odp. na moje pytania zadane w
tytule bede wdzieczna.
p.

24. Data: 2005-12-20 16:12:11

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoroś taka mundra:-) to oświec nas ,od którego momentu wg Ciebie zaczyna
> istnieć nowa istota posiadajaca swoje charakterystyczne , osobnicze cechy i
> uzasadnij swój pogląd.

zalóz swoj wlasny watek na grupie wtedy wypowiem sie:)
zapytalm o cos innego ale jak widac nie mozna otrzymac odpowiedzi tylko
rózgi za swoje poglady i wybory.

p.

25. Data: 2005-12-20 23:39:12

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zadalam proste pytanie a tu otrzymalam swiatopogląd na zycie .
> czy do jasnej cholery nie moge zalozyc spirali i uprawiac seksu kiedy
> chce i to dla przyjemnosci nie prokreacji?

Możesz sie p...ić do woli, ale dlaczego ja (podatnik) mam ponosic tego
koszty, skoro zadnej z tego przyjemności, ani korzyści nie mam nawet
teoretycznie??
Idź do prywatnego gabinetu i zapłać za swoją przyjemność.

--
Pozdr

26. Data: 2005-12-21 00:13:58

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł wrote:
> [...]
> teoretycznie??
> Idź do prywatnego gabinetu i zapłać za swoją przyjemność.

Jesli zakladanie jest refundowane, to czy pamana wykorzysta limit czy nie,
to i tak za to zaplacisz. I nie rozumiem, dlaczego czepiacie sie jej. Kto
powiedzial, ze kobieta musi rodzic dzieci tylko dlatego ze zostala
zaplodniona albo ze ma predyspozycje do tego. To, ze ktos nie chce miec
dzieci [czasowo badz w ogole] moze tez wiazac sie z innymi powodami, jak
choroby dziedziczne itd. I taka osobe tez nalezy potepic. Zreszta, jakie
potepienie. Przeciez to nasze wybory i guzik to powinno obchodzic innych.

Zazula

27. Data: 2005-12-21 00:21:36

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli zakladanie jest refundowane, to czy pamana wykorzysta limit czy nie,
> to i tak za to zaplacisz.

Chodzi o to ze nie powinno byc refudowane poniewaz nie jest to zabieg w
zaden sposob leczniczy (pominmy od razu glupie dyskusje na temat rzadkich
przypadkow w ktorych ciaza moze zagrazac zyciu kobiety). Starsi ludzie nie
maja pieniedzy na najprostsze leki a tu sie takie cos refunduje (jesli sie
refunduje bo nie mam pojecia ale jak tak piszecie.....)

--
Pozdrawiam Norbert

28. Data: 2005-12-21 00:59:36

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
(...)

.

> Jesli zakladanie jest refundowane,(...)

Jeśli jest refundowane to skandal!!

>to czy pamana wykorzysta limit czy nie,
> to i tak za to zaplacisz.

za co zapłacę? -Jesli pamana nie wykorzysta m.in. moich pieniędzy na
zaspakajanie swoich przyjemności, to może zostaną one wydane np. na lek
ratujący życie.

>I nie rozumiem, dlaczego czepiacie sie jej. Kto
> powiedzial, ze kobieta musi rodzic dzieci tylko dlatego ze zostala
> zaplodniona albo ze ma predyspozycje do tego.

A to m.in. z tego samego powodu, żeby ktoś nie powiedział jak będziesz np.
stara i niesprawna: " kto powiedział, że należy taką Zazulę pielęgnować i
utrzymywac przy zyciu tylko dlatego, że ona ŻYJE"

> [...]
> potepienie. Przeciez to nasze wybory i guzik to powinno obchodzic innych.

To ja Ciebie zabiję,- to mój wybór i guzik powinno to obchodzic innych;-)

--
Pozdr

29. Data: 2005-12-21 03:32:35

Od: Tomasz Trystula <...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.12.2005 PAwe? <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisa?/a:

> za co zap?ac?? -Jesli pamana nie wykorzysta m.in. moich pieni?dzy na
> zaspakajanie swoich przyjemno?ci, to mo?e zostan? one wydane np. na lek
> ratuj?cy ?ycie.

Misiu rozkoszny, zapominasz, ze ona tez podatki placi i ma prawo z tego
korzystac.

> To ja Ciebie zabij?,- to mój wybór i guzik powinno to obchodzic innych;-)

Widzisz Pawe?ku, za zabicie osoby w polskim prawie groza powazne
sankcje, za korzystanie, lub nie z antykoncepcji, na szczescie nie.

--
Tomasz Trystula

30. Data: 2005-12-21 15:04:33

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomasz Trystula" <...@t...pl> napisal w wiadomosci
> Dnia 21.12.2005 PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał/a:
>

> Widzisz Pawełku, za zabicie osoby w polskim prawie groza powazne
> sankcje, za korzystanie, lub nie z antykoncepcji, na szczescie nie.

Widzisz dzieciaczku,.chodzi o to,ze antykoncepcja w stylu spirali lub
postinoru, to co innego niz np. prezerwatywa. Tu sie zabija osobny
organizm,.chodzi o efekt wczesnoporonny,....a to oznacza smierc nowego
zycia.

Na takie rozwiazanie,..a tym bardziej refundowanie tego typu rzeczy zgody
nie bedzie.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl