zamioculcas - jak pielegnowac?

1. Data: 2001-03-04 16:24:37

Temat: zamioculcas - jak pielegnowac?
Od: "bari" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Moja rodzina dostala w prezencie rosline o nazwie "Zamioculcas". Ani w
literaturze, ktora posiadamy ani w internecie nie moge znalezc informacji na
jej temat. Moze ktos ma jakies materialy lub informacje o tej roslince. Jak
ja chodowac, aby rosla a nie marniala? Jakie lubi warunki "bytowe"?
pozdrawiam
bari

2. Data: 2001-03-04 19:40:55

Temat: Re: zamioculcas - jak pielegnowac?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

bari <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
Jak
> ja chodowac, aby rosla a nie marniala? Jakie lubi warunki "bytowe"?

Chyba jakiejs nedznej wyszukiwarki uzywasz. Zobacz:
http://www.zone10.com/planttips/1999/073099.htm
http://www.plant-care.com/PlantTips/2000/070800.asp
a jesli tego za malo, poszukaj roznymi wyszukiwarkami.

Pozdrowienia,
Michal

3. Data: 2001-03-05 07:29:25

Od: "Jarek grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy to nie jest jakas odmiana zamii? Tej od cycasow? Tak mi sie cos
kojarzy ze to to. Albo cos podobnego? :-)
pozdrowka
jarek

Użytkownik bari <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97u0v6$206$...@n...tpi.pl...