zanik oddychania??!!! pomozcie!

1. Data: 2003-02-02 20:51:42

Temat: zanik oddychania??!!! pomozcie!
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zasypiajac czesto zdarza mi sie, ze kiedy wlasnie zaczynam przechodzic w
stan odprezenia nastepuje zanik oddychania-niedochodzi do mnie tlen, w
tym momencie automatycznie lapie powietrze i jestem przerazona. Czasami
jednej nocy zdaza mi sie to pare razy i po prostu jestem tym wyczerpana
i przerazona. Zauwazyl to tez moj Tz obserwujac jak zasypialam
powiedzial: ze w pewnym momencie-tzn poczatku snu- przestaje oddychac na
parenascie sekund,a potem zaczynam normalnie oddychac. Nie wiem co to
moze byc, ciezko mi jest przekroczyc lek i strach zeby zasnac mimo braku
doplywu tlenu. Zawsze temu stanowi towarzyszy uczucie jakby ciezkiej
glowy i spadania w dol. CO TO MOZE BYC? GDZIE EWENTUALNIE POWINNAM SIE Z
TYM UDAC???????
BEDE WDZIECZNA za odpowiedzi

2. Data: 2003-02-02 22:49:24

Temat: Re: zanik oddychania??!!! pomozcie!
Od: "mkas" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> doplywu tlenu. Zawsze temu stanowi towarzyszy uczucie jakby ciezkiej
> glowy i spadania w dol. CO TO MOZE BYC? GDZIE EWENTUALNIE POWINNAM SIE Z

Jesli to nie lipa to polecam jakikolwiek osrodek diagnostyki i leczenia
bezdechu sennego. (SAS)
Gdzie taki sie znajduje powinni wiedziec w Regionalnej Kasie Chorych.

mkas

3. Data: 2003-02-12 05:19:53

Temat: Odp: zanik oddychania??!!! pomozcie!
Od: "fenylohydrazyna" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki Osrodek diagnostyczny bezdechu sennego znajduje sie w Warszawie oraz we
Wroclawiu / w DCCHP ul Grabiszynska/

> [...]
> doplywu tlenu. Zawsze temu stanowi towarzyszy uczucie jakby ciezkiej
> glowy i spadania w dol. CO TO MOZE BYC? GDZIE EWENTUALNIE POWINNAM SIE Z

MARKET Super Ogrzewacz Chemiczny!!!
[microcephalia] Szukam info o maloglowiu
choroba wrzodowa
dermatolog
ZMIANA NICKA