zapach kobiety

1. Data: 2003-03-06 20:23:31

Temat: zapach kobiety
Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co jakis czas na grupie pojawia sie wątek uzywanych przez Was
wód toaletowych czy perfum. Powracajac do niego, chce sie zdac
na Wasze upodobania, preferencje, pomysły, oryginalność itd, itp
bo mnie niestety ich brakuje :(. Nie jestem w stanie zmienic zapachu
swoich wód, uzywam przez dobrych kilka lat tych samych. Obecnie
od około 3-4 lat korzystam z zapachu R. Laurena - Romance,
wczesniej przez wiele lat był Cerutti 1881, E. Arden - 5 Avenue,
C.Klein Contradicion. Na półce stoją jeszcze Coco Mademoiselle,
Noa Cacharel i do dziś nie wypróbowany okropny Rusch Gucciego.
W ten sposób przedstawiłam Wam swoją ulubioną kwiatową wręcz
słodkawą nutę. Chce zmienić swoją wode na nowszą bardziej na czasie.
Co proponujecie? bo czuje sie jak starozapachowy mamut.

iza

1. Data: 2003-03-07 00:33:14

Temat: Re: zapach kobiety
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iz@ wrote:

> [...]
>słodkawą nutę. Chce zmienić swoją wode na nowszą bardziej na czasie.
>Co proponujecie? bo czuje sie jak starozapachowy mamut.

Kwiatowe nuty akurat są na czasie :-) Ale najmodniejsze, z tego co
pamiętam, są tzw "seksowne" zapachy: ylang, wanilia, piżmo,
korzenno-przyprawowe w różnych kombinacjach. Ja używam dwóch nut
zapachowych na przemian, waniliowej - cięższej i owocowej - lżejszej, na
różne okazje i w zależności od nastroju. Zapachu nie da się doradzić,
trzeba wypróbować na sobie i sprawdzić jak się w tym czuje. I co na to
otoczenie. Może wypróbuj coś lżejszego, skoro tych kwiatowych zapachów
masz dosyć. Polecam wodę toaletową melonowo-cytrusową Avonu.

A "Rush" miałam próbkę i dałam mamie, pasowało jej idealnie, ja się w
tym męczyłam.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-07 01:11:34

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co powiesz na miracle lancome?
za nic mi sie nie chce ten zapach znudzic.
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-03-07 07:09:34

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co powiesz na Ultraviolet Paco Rabanne!
Jest super Kosmiczny zapach!
Albo najnowszy Gucci Woman - też super , moim skromnym zdaniem
Gucci zepsuł opakowanie 30 ml , gdyz bardzo różni sie od 50-tki,która ma
przepiekne szklane opakowanie!

aQA

Witkacy

1. Data: 2003-03-07 08:01:48

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a co powiesz na miracle lancome?
> za nic mi sie nie chce ten zapach znudzic.

Mnie tez nie :)
Dorzuce do listy jeszcze Truth CK

mag.

1. Data: 2003-03-07 08:21:08

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a co powiesz na miracle lancome?
> za nic mi sie nie chce ten zapach znudzic.
> vs

Miracle to niesamowity zapach!
Ja jeszcze uwielbiam dosc kontrowersyjny zapach (na pewno nie na dzien) -
Palome Picasso.
Jest ciezki, intensywny, ale ma w sobie taka zadymista miekkosc, nie wiem
jak to opisac, trzeba go "ponosic" zeby sie dowiedziec:)

Kaska

1. Data: 2003-03-07 08:31:59

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
> Jest ciezki, intensywny, ale ma w sobie taka zadymista miekkosc, nie wiem
> jak to opisac, trzeba go "ponosic" zeby sie dowiedziec:)

Ja od biedy znosze Chanel Allure :)
Bardzo bardzo lubie Chanson de nuit
(nie wiem jak sie pisze) znaczy chyba "piesn nocy".
Zapach swiezy i kobiecy :).
Kiedys mialam swira na punkcie
Rare Gold.

> Kaska

Bastet_Milo
ps. the best jest czarny adidas :-PPPPP

1. Data: 2003-03-07 08:33:57

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iz@ wrote:

> [...]
> słodkawą nutę. Chce zmienić swoją wode na nowszą bardziej na czasie.
> Co proponujecie? bo czuje sie jak starozapachowy mamut.

? alez mademoiselle jest bardzo na czasie, noa tez do starych nie nalezy.
dlaczego rush okropny? jest calkiem calkiem :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-07 09:09:47

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iz@" <i...@g...pl> wrote in message
> Co proponujecie? bo czuje sie jak starozapachowy mamut.
Nie wiem, czy to w Twoim typie, ale mi bardzo sie spodobal taki jeden zapach
Diora. Taki w granatowej buteleczce. Accid? Addict? Jak on sie kurczak
nazywal....
Zmyslowy, ale nie ciezki i duszny, oryginalny. Piekny moim zdaniem :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-07 10:13:28

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
> Zmyslowy, ale nie ciezki i duszny, oryginalny. Piekny moim zdaniem :)

Moim zdaniem tez ...taki inny.:)

Adrianna

"miss of paris" dziala :)
szampon zwiększający objetość włosów
Free Support, All OSes, All Applications
fryzjer!!!!
piegi