zapach oddechu

1. Data: 2000-04-20 13:31:00

Temat: zapach oddechu
Od: "Jarek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy brzydki zapach wytwarza się dzięki bakterią które żyją sobie między
zębami i na języku ? Te między zębami można zlikwidować myciem zębów, a te
na języku ???? szczotkowanie szczoteczką do zębów języka jest mało
przyjemne.... Skąd biorą się te bakterie ? znam ludzi którzy mają
różowiutkie języczki a są i tacy, którzy mają je aż białe .. ???? może to
jakaś choroba układu pokarmowego .. ? Czy są płyny, które zabijają te
bakterie ??

2. Data: 2000-04-21 05:40:08

Temat: Odp: zapach oddechu
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są płyny, które zabijają te
> bakterie ??

TicTac - tylko 2 kalorie.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-04-21 09:45:35

Temat: Re: zapach oddechu
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"* piotr'ek *" <p...@p...fm> wrote in message

> TicTac - tylko 2 kalorie.

Najgorsze z możliwych rozwiązanie.
Szkoda ze producent nie pochwali się że wcinając te pastylki dostarczamy
cukru który jest pokarmem właśnie dla tych bakterii.
A więc intensywny zapach eukaliptusowy maskuje smród jaki powodują
rozwijające się swobodnie bakterie. A płytka nazębna może wtedy spokojnie
narastać, bo ma ciągły dopływ paliwa.
Już lepsze są bezcukrowe gumy, aczkolwiek co powodują słodziki to jeszcze do
końca nie wiadomo.
Lepiej jeść 2 razy dziennie (na to pozwala DO) i nie jesć żadnych
węglowodanów między posiłkami. To zęby będą czyste i pachnące ;)
Jacek

4. Data: 2000-04-21 11:24:17

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej jeść 2 razy dziennie (na to pozwala DO) i nie jesć żadnych
> węglowodanów między posiłkami. To zęby będą czyste i pachnące ;)
> Jacek

Najlepiej wogóle nic nie jeść i pić. Wtedy nasze naturalne ząbki będą
ładniejsze od sztucznych... w trumnie, bowiem padniemy z głodu.

5. Data: 2000-04-21 13:17:55

Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Apr 2000 13:31:00 GMT, "Jarek" <i...@g...pl> wrote and
nobody noticed it except me:

> [...]
>zębami i na języku ? Te między zębami można zlikwidować myciem zębów, a te
>na języku ???? szczotkowanie szczoteczką do zębów języka jest mało

Ale skuteczne.

>Skąd biorą się te bakterie ?

Dzieworodztwo ....

>znam ludzi którzy mają
>różowiutkie języczki a są i tacy, którzy mają je aż białe .. ???? może to
>jakaś choroba układu pokarmowego .. ? Czy są płyny, które zabijają te
>bakterie ??

Tak. Wiekszosci z nich nie stosuj.

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pasły się pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewkę Malpigiego
Boris Vian

czy głowa może boleć na tle reumatycznym
IgE i lamblioza
okulista
LASIK i PRK
Jak zwalczyć nałog