zapalenie okołoustne

1. Data: 2006-05-05 13:34:12

Temat: zapalenie okołoustne
Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś zna skuteczny preparat na zapalenie okołoustne???
Ja odwiedziłam trzech dermatologów i każdy przepisał coś równie
nieskutecznego.
Niespecjalnie również udało mi się dowiedzieć jak pielęgnować skórę. Czy
można używać maseczek i usuwać zaskórniki?
BArdzo proszę o rady dot. pielęgnacji i może jakiejść pomocnej diety. Czy
któreś produkty powodują zwiększenie zaczerwienienia i wyprysku? Ewentualnie
proszę o namiar na dobrego dermatologa w Katowicach lub okolicy.
Dziękuję i pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2006-05-05 13:57:43

Temat: Re: zapalenie okoloustne
Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

A powiedzial ci ktorys z dermatologow, co spowodowalo powstanie tego
stanu?
Najczesciej zapalenie okoloustne spowodowane jest stosowaniem
sterydów, a takze nadmiernym stosowaniem kosmetyków
(nawilzajacych) co powoduje nadmierne opuchniecie i przetluszczenie
naskorka. Pewna role moga odgrywac srodki antykoncepcyjne, szczeg.
zawierajace gestageny.

Mozesz sprawdzic Ducray Dermalibour - krem regenerujacy, który
wlasnie moze byc stosowany przy takim zapaleniu. I leczyc je
dodatkowo antybiotykami doustnymi i zewnetrznymi przepisanymi przez
dermatologa. No i zadnych sterydow - bo to tylko pogarsza sprawe.

Dobrego dermatologa w Katowicach niestety nie znam, ale jakbys chciala,
to moge polecic ci kilku w Krakowie.

3. Data: 2006-05-05 14:36:32

Temat: Re: zapalenie okołoustne
Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej pójść do apteki i tam zapytać się doświadczonego aptekarza o jakiś
skuteczny środek. Starzy doświadczeni aptekarze się znają i sprzedają tanie
i bardzo skuteczne środki. Możesz się zapytać jeszcze na grupie
pl.sci.medycyna.
W moim przypadku wystarczył żel który w składzie miał rumianek i skrzyp
polny, nie wiem jak wygląda Twoje zapalenie więc trudno mi coś więcej
polecić.

Aga

4. Data: 2006-05-05 18:53:07

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "lobuziaczka" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> to moge polecic ci kilku w Krakowie.
To ja sie w takim razie wetne i poprosze.

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

5. Data: 2006-05-05 20:12:04

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

podstawowe leki to Metronidazol i Zineryt. no i ewentualne odstwienie
sterydów. ograniczenie kosmetyków (tłuste kremy)

6. Data: 2006-05-06 07:01:00

Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
dokladnie to mi zaden nic nie powiedzial poza ogólnikowym, ze "taka moja
uroda" co mnie rozbroilo;)))
Pierwszy lekarz przepisal mi wlasnie sterydowy cutivate i poki go sobie
stosowalam (i nie wyczytalam, ze w zadnym wypadku nie powinnam).
mozliwe, ze po nim sie wlasnie pogorszylo, no ale wczesniej tez juz cosik
sie na twarzy pojawialo - co zreszta nie zostalo zdiagnozowane poza
stwierdzeniem "jakas alergia". I wtedy wlasnie dostalam cutivate, a
wczesniej metronidazol. Metronidazol przez jakis czas dzialal. I pozniej
przestal.

Teraz mam w domu protopic i cicalfate z Avene. Pierwszy stosuje na noc drugi
na dzien. W sumie jest troche lepie, tzn. nie ma wiekszych zgrubien, ale
skóra jest nierówna i cala czerwona i nic sie nie zmienia.

Jaka to jest nadmierna ilosc kosmetyków? Wlasciwie teraz poza tym co wyzej
nic nie stosuje - ponizej nosa, ale moze na reszte i nie zdaje sobie sprawy.
Z antykoncepcji stosuje plasterki evra

Napisz prosze co o tym sadzisz i z namiaru w krakowie tez chetnie skorzystam
Zaden z lekarzy nie wspomnial o leczeniu antybiotykami wiec moze tam
spróbuje
Dzieki i pozdrawiam
Aska

7. Data: 2006-05-06 10:35:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika wrote:
> Uzytkownik "lobuziaczka" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> To ja sie w takim razie wetne i poprosze.

Dr Markiewicz w Derm Mediku: http://www.derm-medik.com/index24.html ale
lojalnie ostrzegam, ze terminy sa rzedu 3 tygodni.

--
JoP

8. Data: 2006-05-08 08:26:33

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś zna skuteczny preparat na zapalenie okołoustne???

A jak wygląda takie zapalenie okołoustne? Ja mam takie czerwone, piekące
plamy wokół usti w ogóle takie nabrzmiałe usta ale ZTCW niektórzy mają też
do tego jakieś grudki, chrostki czy bruzdy. Czy to jedna i ta sama choroba
czy dwie różne? Jak to jest u Ciebie?
Pozdrawiam. Marta
P.S. Też chętnie poznam dobrego dermatologa na Śląsku

9. Data: 2006-05-08 19:46:37

Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

U mnie usta nie są nabrzmiałe. Wokół ust mam plamy i malutkie krostki w
dużej ilości. Nie są szczególnie piekące, coś bardziej między swędzi i
piecze.
Więc nie wiem czy to jest to samo
Co do dermatologa koleżanka była ostatnio na Żwirki i Wigury w Katowicach,
ktoś już na polecał i była zadowolona.
Tylko ona była z wypadaniem włosów...
W każdym razie pewnie się wybiorę, jak aktualna kuracja nie przyniesie
rezultatów. Póki co jest średnio
Pozdrawiam
Aśka

10. Data: 2006-05-09 07:41:56

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tylko ona była z wypadaniem włosów...
> W każdym razie pewnie się wybiorę, jak aktualna kuracja nie przyniesie

A to jest prywatny czy nie i czy trzeba się wcześniej zapisywać?
Pozdrawiam. Marta (mnie także włosy postanowiły opuścić)

na cellulit - typu zimno i szczypie jakie?
WWW.ODDYCHAJ.PL
LaCoste Touch Of Pink na Allegro?
Jakie tipsy?
[OT] plamy na bialych ciuchach