zapalenie pochwy -kiedy bezpiecznie?

11. Data: 2002-02-11 06:29:52

Temat: Re: zapalenie pochwy -kiedy bezpiecznie?
Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje Kami za wyjaśnienie koleżance dokładnie tego co mnie tłumaczyła
ginekolog..
Proponowała lek na "L" ale podobno zdrożał i zaproponowała kefir twierdząc
ze to są te same pałeczki kwasu mlekowego..

Ale mam pytanie jeszcze do tych kuracji..
bo sądze ze pomozesz gdyz wiesz o co chodzi w tych kąpileach..

jak długo robic te kąpiele?przez ile dni? az do miesiączki?
(przyznaję ze tego nie zapamiętałam wychodząc z gabinetu..;-( )

pozdr.W

03.jasien.net...

12. Data: 2002-02-11 11:07:26

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

No to śmiech wynika chyba z braku wiedzy... niestety... [no offence
oczwyiście]
Kąpiele/podmywanie kefirem _wcale_ nie jest niedorzeczne i zalecają to
lekarze ginekolodzy.

> No nie wiem.

Zastanów się.

> Grzybica powstaje także od niewłaściwej higieny

Moha droga - grzybica wynika również z nadmiarowej higieny, kiedy -
mówiąc wprost - kobieta myje się zbyt często, podmywa zbyt głęboko, i
używa do tego w dodatku środków o niewłaściwym pH. Wtedy "wymywa" z
pochwy owe bakterie kawsu mlekowego, i zaczynają się problemy.

> i także można się nią
> zarazić od nieodpowiedniego, tj. brudnego partnera.

Ależ oczywiście. Przez basen też można się tego nabawić. Nosząc zbyt
obcisłe spodnie lub nie bawełnianą bieliznę również. Biorąc antybiotyki
też. Stosowanie antykoncepcji hormonalnej też sprzyja grzybicy.
A ten kefir naprawdę pomaga, tym bardziej, że nie rozpieprza śluzówki
tak, jak niektóre globulki.

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

13. Data: 2002-02-11 11:13:41

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Ależ proszę :-)

> Proponowała lek na "L" ale podobno zdrożał i zaproponowała
> kefir twierdząc
> ze to są te same pałeczki kwasu mlekowego..

Lakcid? Ale on chyba nie jest aż tak drogi, może najpierw dowiedz się w
aptece, ile to teraz kosztuje... Bo tam będziesz miała ulotkę, a w niej
zalecenia dot. stosowania.

> [...]
> jak długo robic te kąpiele?przez ile dni? az do miesiączki?
> (przyznaję ze tego nie zapamiętałam wychodząc z gabinetu..;-( )

Przykro mi, ale nie mam tak specjalistycznych informacji :-( Po prostu
nie wiem. Proponuję zadzwonić do lekarza i się jednak dopytać. Aha - i
koniecznie zwróć uwagę kupując jogurt/kefir - nie może zawierać cukru
(bo to dopiero jest pożywka dla grzybicy!).
No i pomyśl nad Lakcidem - nie jest wprawdzie tak "ekologiczny" jak
kefir, ale może nie jest aż tak drogi, ma ulotkę ułatwiającą stosowanie,
i jest chyba wygodniejszy nieco :-)

Życzę zdrowia
--
Kami
____________________________

14. Data: 2002-02-11 12:14:20

Od: krzys <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a mojej kolezance tez sie kiedys pochwa zapalila, ale zgasilimy szybko gasnicom.

15. Data: 2002-02-11 12:16:29

Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie Lakcid...akurat nie to..moze inaczej brzmiała nazwa tego leku..
ale był on specyficzny..gdyz w takich małych szkalnych probówkach były takie
mini globulki
stosowałam je kiedys dopochwowo...pamietam
ze producentem była jakas firma z Krakowa..

ale juz trudno..czas mija..zanim zdobede ten specyfik..bede używac
kefiru-oczywiscie bez cukru!
dzięki pozdr Wiola

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

16. Data: 2002-02-11 13:29:49

Od: "Olga" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiola" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mini globulki
> stosowałam je kiedys dopochwowo...pamietam
> ze producentem była jakas firma z Krakowa..

Lactovaginal - 10 gałek
cena 18 zł, ale jakoś pół roku temu

Pozdrówka
Ola

17. Data: 2002-02-11 13:38:42

Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadza sie!!!!! ;-))

Wiola

18. Data: 2002-02-11 14:47:28

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

ROOOOOOOOTL... Przepraszam, moja wina... :-)))) Pomieszały mi się nazwy
leków stosowanych "dowcipnie" i doustnie :-))) Lakcid działa osłonowo na
przewód pokarmowy, Lactovaginal - wiadomo, na co. Ale skład jest
zbliżony. Aczkolwiek postać zdaje się jest dość zbliżona, bo widziałam
też Lakcid w takich probówkach, granulki/proszek (nie pamiętam)
rozpuszczało się i piło.

Kami (sorry za pomyłkę)
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

19. Data: 2002-02-12 11:30:05

Od: "maxine" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kami nie odpowiadaj na posty Kai, to zwykly pasztet:)))

maxine

20. Data: 2002-02-12 15:26:47

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

maxine napisał(a):

> Kami nie odpowiadaj na posty Kai, to zwykly pasztet:)))

Czy mógłbyś tak serdelku na priva udzielać porad swojej ukochanej?
Ach to ty punku zmieniłeś nicka.

ile kalorii na paczek?
Przyszłoś
Interpretacja wyników - czy jestem zdrowy ?
Medycyna pracy - potrzebny wzor umowy
postinor a przesuniecie okresu