zaparcia :(

21. Data: 2005-05-23 19:21:54

Temat: Re: zaparcia :(
Od: "null null" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Mam zamiar sobie zapodać niedługo kolejny post, bez jakichś z góry
> założonych ram czasowych - jak będę się czuła źle, to przerywam. Jeśli więc
> masz jakieś ciekawe spostrzeżenia i porady, to nie pogardzę:))
>
> Pozdrawiam,
> Akulka
>
> P.S. Uprzedzając z góry jakieś komentarze -- nie robię tego by schudnąć, ale
> pomóc sobie na stawy kolanowe, które po anginach przechodzonych w
> dzieciństwie mi doskwierają - nie bolą, ale nieprzyjemnie skrzypią (z tego
> co wiem przyczyną chyba są sole odkładane w torebkach stawowych)

Witam Anulka,
Pisz na mój prywatny adres.
i...@e...pl
Pozdrawiam Istvan

22. Data: 2005-05-23 19:58:39

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "null null" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pisz na mój prywatny adres.
> i...@e...pl
> Pozdrawiam Istvan

Ty znowu swoje??? O nie!!! Upierdliwy jestes jak... Boje sie nawet szafe
otworzyc!

23. Data: 2005-05-24 12:07:16

Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

Dorcia wrote:
> Witam,
>
> od jakiegoś czasu męczą mnie strasznie zaparcia. Moge nie
> odwiedzać łazienki nawet 3 dni:( co jest najlepsze na pozbycie sie tych
> dolegliwosci? Czy moze to byc oznaka jakis groznych chorob? dodam ze nie mam
> nawet 20 lat...

Kefir naturalny wieczorem na kolacje i rano do śniadania napewno pomoże.
Żadnych proszków na sranie.

Pozdrawiam
J.S

Stomatologia - Testy na specjalizacje , LEP
rwące bóle w obu pachwinach i dole brzucha
krosta/guzek/ na odbycie -
"wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat
Drgania