zapiekany makaron z pomidorami

1. Data: 2005-09-15 18:09:08

Temat: zapiekany makaron z pomidorami
Od: "wojus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

prosze o jakiś przepis na zapiekany w piekarniku makaron z wykorzytsaniem
pomidorów
mam ich troszkę

oczywiscei z pewnością trzeba będzie dodać ser żółty, może jakieś mięsko
z góry dzięki
PO

www.wosk.pl
www.alano.pl
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

2. Data: 2005-09-15 18:31:35

Temat: Re: zapiekany makaron z pomidorami
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

makaron ugotowac al dente-na pół twardo, pomidorki obraz ze skórki i
pokroic na ćwiartki. 25dag sera zółtego, mały kubeczek smietany 18%. pierz
,sól, (ja dodawłąm jeszcze rózczki brokuły -ugotowane - ok 5 minut we
wrzatku)

makaron ugotowany al dente dajesz do miski zaroodpornej, na to pomidorki i
brokuły(moze byc kalafiorek) .Ser zółty zetrzec na tarce na wiórki i dac do
smietany, dodac do smeitany sol i pieprze i dokładnie wszystko wymieszac,
tym sosem polewasz makaron i pomidorki i zapiekasz ok 20-25minut w 180st.

3. Data: 2005-09-15 19:14:03

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Sep 2005 20:31:35 +0200, Waćpanna lub waćpan Joa, w wiadomości
<news:dgcenf$2tj$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> tym sosem polewasz makaron i pomidorki i zapiekasz ok 20-25minut w 180st.

może wyjść breja, szczególnie, jeśli pomidorki soczyste. proponuje jajko do
śmietany, to się ciut zetnie...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

jestem glodna co można zjesc z powietrza
pieke sernik
pieczen jagnieca w cynamonie
Sokowirówka - jaka ?
[P] Piszingera sobie zrobiłem :-)