zapijanie depresji

1. Data: 2006-11-13 17:12:44

Temat: zapijanie depresji
Od: "nanaida" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakiś czas temu zaczęłamzapijać depresję piwem
nie miałam sily dotreć do lekarza po leki antydepresyjne
ale miałam silę przejść na drugą stronę ulicy po piwo

i pomagało
na pare godzin
przez parę dni
ale to, co bylo potem stalo się koszmarem
depresja jeszcze większa
ponoć alkohol wspomaga depresję
tak było ze mną

od 2 miesięcy jestem już na antydepresjakach
alkohol mnie nie interesuje
boję się jednak, e kiedyś nadejdzie powtórka z historii
choć dostalam taką nauczkę, że nie leczy się piwkiem
a lekarstwami

2. Data: 2006-11-13 21:48:29

Temat: Re: zapijanie depresji
Od: "ALEX Honved" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*nanaida*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> alkohol mnie nie interesuje
> boję się jednak, e kiedyś nadejdzie powtórka z historii

zapomniałaś o najważniejszym

--
ALEX Honved, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->

3. Data: 2006-11-14 07:31:12

Od: "Megrek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nanaida" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Poczytaj: http://aaopole.republika.pl/m4.html

Megrek

4. Data: 2006-11-26 22:05:19

Od: piomay <p...@r...pol> szukaj wiadomości tego autora

nanaida napisał(a):

> od 2 miesięcy jestem już na antydepresjakach

I trzym to sie rozni od leczenia depresji piwem?

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

5. Data: 2007-02-25 17:30:52

Od: "Mateusz \"amkacz\"" <a...@E...pl.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piomay" <p...@r...pol> napisał w wiadomości
> I trzym to sie rozni od leczenia depresji piwem?

Brakiem odoru z ust.

--
Mateusz "amkacz" | "rasz mację"
gg#35961 v 2467 | icq#34038532 | callto:amkacz

papierosy
strona www
strona www
alternatywa dla Zyban
Palenie papierosow... anty - materialy edukacyjne