zapowiadane wcześniej spotkanie w Z-cach

1. Data: 2003-10-20 05:48:50

Temat: zapowiadane wcześniej spotkanie w Z-cach
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam, że zapowiadane było spotkanie
u mnie w domu w Zdzieszowicach
na dzień 26 października ( niedziela) :-)

Zaproszenie na spotkanie podtrzymuję.
Sylwia i Agnieszka zgłaszały chęć przyjazdu i pasował im termin.
Mam nadzieję, że nadaj jesteście chętne.
Proszę o zgłaszanie się :-)
Dostęp do internetu mam od poniedziałki do piątku
w godz. 7-15.
Zgłaszającym swój przyjazd podam, oprócz
adresu, nr. telefonu.

Zapraszam i pozdrawiam Krycha

1. Data: 2003-10-20 06:54:57

Temat: Re: zapowiadane wcześniej spotkanie w Z-cach
Od: "Lalka" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na dzień 26 października ( niedziela)  :-)
>
> Zaproszenie na spotkanie podtrzymuję.
> Sylwia i Agnieszka zgłaszały chęć przyjazdu i pasował im termin.

Czesc! Rozmawialam z Sylwia niedalej, jak w piatek. Jak najbardziej aktualny
termin... Mnie rowniez pasuje, wiec prosze o namiary zgodnie z propozycja, na
priv. Przyjedziemy chetnie.
Pozdrawiam Lalka z Prudnika

1. Data: 2003-10-20 08:26:43

Temat: Odp: zapowiadane wcześniej spotkanie w Z-cach
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lalka" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Czesc! Rozmawialam z Sylwia niedalej, jak w piatek. Jak najbardziej
aktualny
> termin... Mnie rowniez pasuje, (...)

Dziewczyny i chłopaki jaka godzina Wam pasuje?
Przygotuję jednodaniowy posiłek, więc nie martwcie się,
że musicie jeść obiad w domu.

Padła propozycja godz. 15-stej.
Kto za, a kto wcześniej ?

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2003-10-20 09:29:29

Od: "Lalka" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przygotuję jednodaniowy posiłek, więc nie martwcie się,
> że musicie jeść obiad w domu.
Nie rob sobie klopotu z posilkiem, poniewaz w domku dla rodzinki i tak musimy
cos przygotowac...
A przeciez spotykamy sie nie w celu degustacji Twoich kulinarnych
umiejetnosci, lecz z puli zamilowania do robotek recznych...
PRZYPOMINAM :-) :-) :-0!

> Padła propozycja godz. 15-stej.
> Kto za, a kto wcześniej ?

My Z Sylwia dostosujemy sie do ogolu ( mam nadzieje, ze frekwencja bedzie???)
Kazda godzina jest dobra...(nawet jestem w stanie odpuscic sobie "Na dobre i
na zle") hi, hi, hi...

1. Data: 2003-10-20 09:49:39

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> My Z Sylwia dostosujemy sie do ogolu ( mam nadzieje, ze frekwencja
bedzie???)
> Kazda godzina jest dobra...(nawet jestem w stanie odpuscic sobie "Na dobre
> na zle") hi, hi, hi...

hahaha, ja nie odpuszczę ;-)))
Nastawię sobie video na "automatyczne nagrywanie" ;-)))
Poza tym powtarzają w poniedziałek o 16:30 ;-))))

Krysia

1. Data: 2003-10-21 05:34:34

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Lalka" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
> bedzie???)
dobre

No to ustalmy na godz. 15 - stą :-)
Oczywiście, gdyby ktoś jechał pociągiem i połączenie będzie na
wcześniejszą godzinę, to ja jestem również wcześniej do dyspozycji.

Pozdrawiam i czekam Krycha
Komu jeszcze ma wysłać namiary na siebie??

1. Data: 2003-10-22 18:18:25

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam i czekam Krycha
> Komu jeszcze ma wysłać namiary na siebie??

Bardzo będę się starała, o ile pozwolą mi inne obowiązki, jestem po
wstępnych ustaleniach z Kayrą i Agatkiem. Ile to km z Katowic ?

Mycha

1. Data: 2003-10-22 19:00:19

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo będę się starała, o ile pozwolą mi inne obowiązki, jestem po
> wstępnych ustaleniach z Kayrą i Agatkiem. Ile to km z Katowic ?

W km to nie wiem, ale wiesz ile masz do mnie ;-)))
A ode mnie to jakieś 20-30 min autkiem.

Krysia

[xxx] poduszeczki...
wracajace maile