zaprzestanie brania tabletek antykoncepc.

1. Data: 2003-06-24 11:17:28

Temat: zaprzestanie brania tabletek antykoncepc.
Od: "PSz" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko.

Jesli kobieta przestanie brac tabletki antykoncepcyjne to po ilu
dniach od dnia w ktorym powinna zarzyc pierwsza tabletke wystepi
u niej owulacja ???
Pytanko 2: Jak czuje sie kobieta, ktora brala tab. przez ok 1,5 roku i
przestala ? Pytanie o pań, ktore byly w podobnej sytuacji.

Pozdrawiam
P.Sz

2. Data: 2003-06-24 11:34:48

Temat: Re: zaprzestanie brania tabletek antykoncepc.
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PSz" <p...@d...com> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanko.
>
> Jesli kobieta przestanie brac tabletki antykoncepcyjne to po ilu
> dniach od dnia w ktorym powinna zarzyc pierwsza tabletke wystepi
> u niej owulacja ???

Teoretycznie płodność powraca już w następnym cyklu.
Ile to bedzie dni od zaprzestania brania tabletek nie dowiesz się raczej od
żadnego lekarza - tu można jedynie teoretyzować ;)
Pozdr.
Jola

3. Data: 2003-06-24 11:46:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Jesli kobieta przestanie brac tabletki antykoncepcyjne to po ilu
>dniach od dnia w ktorym powinna zarzyc pierwsza tabletke wystepi
>u niej owulacja ???

Roznie bywa: moze byc i dwa tygodnie, moze i kilka miesiecy...

>Pytanko 2: Jak czuje sie kobieta, ktora brala tab. przez ok 1,5 roku i
>przestala ? Pytanie o pań, ktore byly w podobnej sytuacji.

Ja bralam o wiele dluzej, ale jak na jakis czas przestalam, to czulam sie
swietnie ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2003-06-24 12:02:14

Od: "PSz" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Roznie bywa: moze byc i dwa tygodnie, moze i kilka miesiecy...

to jak to sie ma do stwierdzenia, ze jesli kobieta przestanie brac tabletki
jej plodnosc bardzo sie zwiaksza ??

P.Sz

5. Data: 2003-06-24 12:06:33

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jak to sie ma do stwierdzenia, ze jesli kobieta przestanie brac
tabletki
> jej plodnosc bardzo sie zwiaksza ??

Ma się tak, iż to stwierdzenie niekoniecznie jest pradziwe... ;)
Jola

6. Data: 2003-06-24 12:09:08

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>to jak to sie ma do stwierdzenia, ze jesli kobieta przestanie brac tabletki
>jej plodnosc bardzo sie zwiaksza ??

Nie mam zielonego pojecia ;) Ja stosowalam po odstawieniu tabletek inne metody
antykoncepcyjne z dobrym skutkiem.
Chodza rozne legendy o 'trojaczkach potabletkowych', ale nie wiem, czy to
prawda. Natomiast wsrod znajomych starajacych sie o dziecko obserwuje, ze ten
powrot do plodnosci moze trwac dosc dlugo (np. cykle bezowulacyjne)
W moim przypadku pierwsza miesiaczke po tabletkach mialam jakies 5 tygodni po
ich odstawieniu, ale nie wiem, czy mialam owulacje, bo nie obserwowalam.

7. Data: 2003-06-24 15:26:42

Temat: Re: zaprzestanie brania tabletek antykoncepc. i pytanie co robić jak się ma za dużo androgenów?
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytanko 2: Jak czuje sie kobieta, ktora brala tab. przez ok 1,5 roku i
> przestala ? Pytanie o pań, ktore byly w podobnej sytuacji.

Z mojego doświadczenia wzrasta płodność (znajome szybko zaszły w ciążę,
jedna miała bliźniaki :).
Po odstawieniu poczułam się znacznie lepiej (brałam z małymi przerwami ok. 6
lat), ale pewnie dlatego że próby wątrobowe (podczas brania) miałam kiepskie
a teraz (po odstawieniu) są super w normie :). W pierwszy miesiąc po
odstawieniu miałam duuuużo więcej energi (zwalam na wątrobę). Jedyny
mankament to powrót (przed 30stką!) do trądziku :(. Ale to sprawa
indywidualna. Ja przed braniem miałam takie kłopoty. Taka uroda za dużo
androgenów.

Pytanie! Co robić jak ma się za dużo androgenów? Czy jedynym wyjściem jest
branie antybaby?
pozdrawiam
barbarella

8. Data: 2003-06-24 16:01:18

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pytanie! Co robić jak ma się za dużo androgenów? Czy jedynym wyjściem jest
> branie antybaby?
> pozdrawiam
> barbarella

Jedynym wyjściem jest ustawienie się w kolejce do endokrynologa i branie
tego, co nabazgroli na recepcie :-) A co wypisze, tego nie wiem, ale raczej
zwykłe pigułki anty to nie będą...
Pozdr.
Ula

9. Data: 2003-06-24 20:43:52

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jedynym wyjściem jest ustawienie się w kolejce do endokrynologa i branie
> tego, co nabazgroli na recepcie :-) A co wypisze, tego nie wiem, ale
raczej
> zwykłe pigułki anty to nie będą...
No właśnie z tego co mi powiedziała endokrynolog to tylko antybaby :(. Ale
może jednak jest jakieś jeszcze inne wyjście...
pozdrawiam
barbarella

Stryer czy Harper??
koniec SARS???