zapytanie wazne

1. Data: 2004-08-17 08:22:46

Temat: zapytanie wazne
Od: "karolka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanie czy ktos zna dobrego psychologa i w miare taniego w Poznaiu
pozdrawiam
Karolina
mam powazne problemy

1. Data: 2004-08-17 12:03:42

Temat: Re: zapytanie wazne
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"karolka" <k...@w...pl> wrote in

> mam pytanie czy ktos zna dobrego psychologa i w miare taniego w Poznaiu

Nie wiem czy dobry, ale bardzo tani: b...@g...pl
:)
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

tejk mi jo no uej!

1. Data: 2004-08-17 13:36:53

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karolka" <$...@a...icm.edu.pl...
> Witam
> mam pytanie czy ktos zna dobrego psychologa i w miare taniego w Poznaiu
> pozdrawiam
> Karolina

Najlepszego psychologa jakiego znam i mogę polecić znam z UAM-u. prof
Brzezińska, ale niestety nie wiem czy prowadzi praktykę. Warto poszperać i
popytać
Avf

1. Data: 2004-08-17 13:47:28

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2004 15:36:53 +0200, ania foxy napisał(a):

> Najlepszego psychologa jakiego znam i mogę polecić znam z UAM-u. prof
> Brzezińska, ale niestety nie wiem czy prowadzi praktykę. Warto poszperać i
> popytać

Dobry psycholog teoretyk nie oznacza dobrego psychologa terapeuty.
I skoro znasz prof Brzezińską to pewnie też wiesz w czym się specjalizuje i
dlaczego raczej nie pomoże Twojej przedpiśczyni.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-08-17 14:01:05

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <> napisał w wiadomości
> I skoro znasz prof Brzezińską to pewnie też wiesz w czym się specjalizuje
> dlaczego raczej nie pomoże Twojej przedpiśczyni.

Nie wiem na czym polega problem Karolki
. Prof B znam z UAMu i napisałam że nie wiem czy praktykuje...hehehe bo nie
wiem czy cos sie zmieniło od czasu gdy skończyłam studiować:)
pozdr Avf

1. Data: 2004-08-17 14:15:56

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2004 16:01:05 +0200, ania foxy napisał(a):

> Nie wiem na czym polega problem Karolki

Karolka z całą pewnością nie jest dzieckiem, wnosząc po tym jakie spamy
wysyła na regionalkę, tak więc prof Brzezinska nie jest dobrą podpowiedzią.

> . Prof B znam z UAMu i napisałam że nie wiem czy praktykuje...hehehe bo nie
> wiem czy cos sie zmieniło od czasu gdy skończyłam studiować:)

Znac kogos z wykładów, a wiedziec czy jest dobrym terapeutą to dwie różne
kwestie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-08-17 14:19:10

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Najlepszego psychologa jakiego znam i mogę polecić znam z UAM-u. prof
> Brzezińska, ale niestety nie wiem czy prowadzi praktykę. Warto poszperać i
Jej mąż prof Brzeziński jest jeszcze lepszy ;-))))))
Jeśli masz problem z analizą wariancji, lub
operacjonalizacją wskaźników, kontrolą zmiennych
zakłócających lub miarami 'dobroci' testu
pomoże z pewnością, tyle że też nie ma prywatnej praktyki.
;-)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-08-17 17:25:10

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK w news:Xns95488F89FCA75KOMINEK@127.0.0.1:

> Nie wiem czy dobry, ale bardzo tani: b...@g...pl
> :)

Pokłóciliście się, że tak mu dokładasz? ;)

* Natek

1. Data: 2004-08-17 18:16:57

Od: "anka_adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości
> Jej mąż prof Brzeziński jest jeszcze lepszy ;-))))))

sss.... appage!! ;))

1. Data: 2004-08-17 19:16:03

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości