Akceptacja siebie ...

1. Data: 2004-08-17 11:57:54

Temat: Akceptacja siebie ...
Od: "Kolega" <keller86(cut)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
nie wiem czy dobrze trafilem, ale zadam Wam pewnie pytanie. Moja kolezanka
nie chce jezdzic nigdzie nad wode, bo wstydzi sie wyjsc w stroju kapielowym,
uwaza, ze ma ... za duzo cialka. Do konca tak nie jest, poniewaz nie ma
rubensowskich ksztaltow, ani nie jest jak super chuda gwiazda ze slonecznego
patrolu :) Poprostu jest w sam raz. Powiedzcie jakich uzyc argumentow, alby
Jej to wytlumaczyc, bo wyczerpaly nam sie juz pokldy kreatywnego myslenia w
tym kierunku :/ a wakacje juz sie koncza. Prosze tylko nie pisac czegos w
stylu "kochanego cialka nigdy za wiele". Z gory dziekuje za dobre rady.

pozdrawiam
Kolega

1. Data: 2004-08-17 11:59:15

Temat: Re: Akceptacja siebie ...
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolega" <keller86(cut)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym kierunku :/ a wakacje juz sie koncza. Prosze tylko nie pisac czegos w
> stylu "kochanego cialka nigdy za wiele". Z gory dziekuje za dobre rady.

Ile koleżanka ma lat ?

1. Data: 2004-08-17 12:08:38

Od: "mnjiodek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolega":

> Z gory dziekuje za dobre rady.

kochanego cialka moze byc za wiele,
a wracajac do sedna, wez inna kolezanke,
nie ma co marnowac wakacji na przekonywanie grubasow ze sa chudzi.

i przeslij grubasowi tego posta ;)

---

1. Data: 2004-08-17 13:18:11

Od: Proximus <p...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
A może z innej beczki... Weź tą koleżankę na plażę i pokaż jej WSZYSTKIE
grube kobiety i grubych facetów. Powiedz jej, że skoro oni się nie
wstydzą, to czemu ona miałaby. Poza tym nie każdy wygląda jak
model/modelka. Mało kto przypomina wyglądem ratowników/ratowniczki ze
"Słonecznego patrolu"...
W najgorszym wypadku poszukaj innej dziewczyny/innych dziewczyn... ;-)

--
Proximus

1. Data: 2004-08-17 13:40:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolega:
> ... Prosze tylko nie pisac czegos w stylu "kochanego
> cialka nigdy za wiele".

Rozumiem, ze liczysz tu na jakas sztuczke, ktora sprawi,
iz kolezanka 'cudownie' zechce pokazac sie na plazy...
z Toba.

> Z gory dziekuje za dobre rady.

Takie sztuczki pewnie 'istnieja'...
Co prawda wszystkie razem wziete sa nic nie warte,
ale skoro wlasnie na tym Ci zalezy, to coz...
powodzenia. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-08-17 15:37:12

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym kierunku :/ a wakacje juz sie koncza. Prosze tylko nie pisac czegos w
> stylu "kochanego cialka nigdy za wiele". Z gory dziekuje za dobre rady.

jak kolezanka nie chce chodzic na plaze to jej nie zmuszaj, bo bidula czuje sie
przez to jeszcze gorzej, przez te nagabywanie.
Daj dziewuszce spokoj i jedz na plaze z kims innym.

1. Data: 2004-08-17 16:19:10

Od: "Kolega" <keller86(cut)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wracajac do sedna, wez inna kolezanke,
> nie ma co marnowac wakacji na przekonywanie grubasow ze sa chudzi.
>
> i przeslij grubasowi tego posta ;)

pisalem ze NIE JEST GRUBA! ale widze, ze grochem o sciane :/

1. Data: 2004-08-17 16:19:19

Od: "Kolega" <keller86(cut)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile koleżanka ma lat ?

18

1. Data: 2004-08-17 16:20:24

Od: "Kolega" <keller86(cut)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Proximus" <p...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Słonecznego patrolu"...
> W najgorszym wypadku poszukaj innej dziewczyny/innych dziewczyn... ;-)

w sumie to jest dobry pomysl :)
co do slowa dziewczyna, to pisalem, ze to kolezanka :)

1. Data: 2004-08-17 16:21:38

Od: "Kolega" <keller86(cut)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak kolezanka nie chce chodzic na plaze to jej nie zmuszaj, bo bidula
czuje sie
> przez to jeszcze gorzej, przez te nagabywanie.
> Daj dziewuszce spokoj i jedz na plaze z kims innym.

tylko, ze my mamy taka paczke i jak ktos nie moze gdzies isc/jechac, to
wszyscy siedza w domu

zapytanie wazne
Pepe wroc!
chcialbym podziekowac..