zaraz koncze diete...

1. Data: 2002-09-16 11:48:30

Temat: zaraz koncze diete...
Od: "Robert Spasiuk" <i...@r...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jutro jest ostatni dzien diety (trzynastodniowej, szpitalna)

i mam nieodparta chec isc an pizze (wegetarianaska z ketchupem)

czy moge bez powaznych perturbacji?

moze smieszne :(

Robert

2. Data: 2002-09-16 12:05:14

Temat: Re: zaraz koncze diete...
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jutro jest ostatni dzien diety (trzynastodniowej, szpitalna)
>
> i mam nieodparta chec isc an pizze (wegetarianaska z  ketchupem)

ta dieta szpitalna to pewnie ze szpitala psychiatrycznego ?? bo innego
wytłumaczenia nie ma
napisz jak powrócisz do poprzedniej wagi posmiejemy sie wszyscy:) juz masz
ochote na pizze a co bedzie dalej za ile miesiecy/lat bedziesz musiał znów
katowac swój organizm wyniszczajacymi dietami??

3. Data: 2002-09-16 12:45:38

Od: "Robert Spasiuk" <i...@r...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ochote na pizze a co bedzie dalej za ile miesiecy/lat bedziesz musiał znów
> katowac swój organizm wyniszczajacymi dietami??

To dieta ktora ma spowodowac przemiane materii.

Schudlem, jestem z tego zadowolony, jezdze na rowerze, skacze na skakance,

ale co jakis czas chce zjesc pizze i utrzymac swoja terazniejsza gramature.

R.

4. Data: 2002-09-16 13:13:20

Od: "Chudy" <c...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Spasiuk" <i...@r...pdi.net> napisał w wiadomości

> To dieta ktora ma spowodowac przemiane materii.

W złoto? To ja też poproszę. Wystarczy mi kubełek tej materii...

I przyłączam się do przedpiścy, napisz proszę o efektach za 3 miesiące, góra
za rok.

Chudy

5. Data: 2002-09-16 13:31:03

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bede sie smac,bo nie o to chodzi.Jesli zjesz kawalek pizzy,mocno nie
przytyjesz,ale zwieksz wysilek fizyczny.Pizza wegetarianska ma ukryty
tluszcz,i to ze nie ma w niej kielbasy nie znaczy ze jest dietetyczna.
Proponuje ci,bys zjadl owa pizze,i zaczal jesc wg zasad Montignac.Wtedy
bedziesz caly czas syty,wage utzymasz przez kilka lat a o pizzy nie bedziesz
marzyl.Inaczej efekt jojo gwarantowany.Pozdrawiam Hafsa

6. Data: 2002-09-16 13:47:24

Od: "Robert Spasiuk" <i...@r...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bedziesz
> marzyl.Inaczej efekt jojo gwarantowany.Pozdrawiam Hafsa

Dzieki

Na ksiazke Montignaca juz czekam.

pozdrawiam

Robert

7. Data: 2002-09-16 14:10:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozczarujesz sie,stosujac sie do jego zasad,a bedziesz najedzony,nie
bedzie atakow glodu,a jesli zdarzy sie jakas wpadka,odstepstwo od diety,nie
nalezy sie przejmowac,tylko zwiekszyc wysilek fizyczny i dalej stosowac sie
do zasad.Skuteczne.I duzo osob to potwierdzi.Powodzenia.Hafsa

8. Data: 2002-09-16 16:00:03

Od: "Samna_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> do zasad.Skuteczne.I duzo osob to potwierdzi.Powodzenia.Hafsa

POTWIERDZAM!
Witaj Robert!

Gratuluje i trzymam kciuki zebys nie przytyl.
Ja kilka miesiecy temu skonczylam te dete. schudlam 5 kilo od tej pory nadal
chudne.. ale juz na Montim.:)

Powiem ci ze ja oststniego dnia diety mialam ochote na placki zemniaczane po
wegiersku i na drugi dzien maz zaprosil mnie do restauacji a te wlasnie
placki + lampka wina. Wzielam polowe porcji i tak nie bylam w stanie zjesc
wiecej:))) takze IDZ na te pizze!!!
Odpocznij troche od diety a potem dolacz do nas i przekonasz sie ze takie
jedzenie jest calkie fajne :)

Co do poczucia humoru .. rozni ludzie maja rozne :)
jedni potrafia sie smiac z siebie
a inni tylko z niepowodzen innych :)

Wierz mi na tej grupie jest wiele zyczliwych osob, ktorzy chetnie ci pomoga
(ja tez proslam ich o pomoc) W miare mozliwosci tez ci pomoge chodz wciaz
popelniam jakies bledy... ale wtedy biore ksiazke i czytam :))))

pozdrawiam serdecznie

Samna_tha

9. Data: 2002-09-17 06:55:23

Od: "Robert Spasiuk" <i...@r...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje kolezance Samna_tha i koledze Hafsa za wsparcie.

Zaczne Montignac wkrotce.

a panom Czarnyjanek i Chudy proponuje szklanke wody (dla rozcienczenia
jadu).

Robert

10. Data: 2002-09-17 07:07:04

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem PANI Hafsa.
Nie przejmuj sie slowami poprzednikow,oni chca dobrze,ale czasem zlosliwie
napisza.Po prostu kpia z wszelkiej glupoty i dobrze.Pozdrawiam i zycze
powodzenia.Hafsa

Montignac - chleb w I fazie, przepisy
Niedobor kalorii..
Mniej kaloryczne mieso