zasiłek na zagospodarowanie

1. Data: 2007-08-22 08:20:24

Temat: zasiłek na zagospodarowanie
Od: kwiatuszek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w KN wyczytałam kiedyś, że po tym jak się zrobi awans na nauczyciela
kontraktowego można się starać o zasiłek na zagospodarowanie.
Pierwszy warunek- ma to być pierwsza praca. Czy jeśli przed rozpoczęciem
pracy w szkole pracowałam na umowę zlecenie lub dzieło, to się liczy
jako pierwsza praca?
Warunek drugi- trzeba jeszcze pracować w szkole przez 3 lata. Czy to
musi być w jednej szkole? Bo będę się przeprowadzać do innego miasta i
chciałabym się tam przenieść z pracą.
I jeszcze jedno pytanko: czy urlop macierzyński i wychowawczy wpływają
na ciągłość pracy?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie!

2. Data: 2007-08-22 13:24:10

Temat: Re: zasiłek na zagospodarowanie
Od: Krzysztof Wolski <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kwiatuszek pisze:

> [...]
> Pierwszy warunek- ma to być pierwsza praca. Czy jeśli przed rozpoczęciem
> pracy w szkole pracowałam na umowę zlecenie lub dzieło, to się liczy

Tak, dokładnie - zasiłek przysługuje tylko osobom, które podjęły
pierwszą pracę w szkole i nie pracowały wcześniej.

> Warunek drugi- trzeba jeszcze pracować w szkole przez 3 lata. Czy to
> musi być w jednej szkole? Bo będę się przeprowadzać do innego miasta i
> chciałabym się tam przenieść z pracą.

Trzy lata? Nieee, po roku juz możesz składać podanie. Zasiłek podlega
zwrotowi, jeżeli nie przepracujesz minimum trzech lat.

> I jeszcze jedno pytanko: czy urlop macierzyński i wychowawczy wpływają
> na ciągłość pracy?

tu akurat nie mam pojęcia, ale raczej tak.

3. Data: 2007-08-22 14:55:12

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Aug 2007 15:24:10 +0200, Krzysztof Wolski napisał(a)
w:<news:fahddn$qjl$1@news.dialog.net.pl>:

> zasiłek przysługuje tylko osobom, które podjęły pierwszą pracę w szkole
> i nie pracowały wcześniej.

A czytałeś art. 61 KN? To po co w błąd wprowadzasz?

--
Quid leges sine moribus?

4. Data: 2007-08-22 23:32:20

Od: Krzysztof Wolski <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:

> A czytałeś art. 61 KN? To po co w błąd wprowadzasz?

Czytałem. Piszę jaka jest jego INTERPRETACJA, a z takową się spotkałem
osobiście. zresztą, przepis jest tak niejasno sformułowany że trudno się
dziwić...

--
Pozdrawiam, Krzysztof

5. Data: 2007-08-23 06:39:12

Od: kwiatuszek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wolski pisze:
> Tak, dokładnie - zasiłek przysługuje tylko osobom, które podjęły
> pierwszą pracę w szkole i nie pracowały wcześniej.

Ok, tu już się dowiedziałam, że jak nie ma świadectw pracy (np. jak
pracujesz na umowę zlecenie) to się nie liczy jako praca.

> Trzy lata? Nieee, po roku juz możesz składać podanie. Zasiłek podlega
> zwrotowi, jeżeli nie przepracujesz minimum trzech lat.

Wiem, chodziło mi mi właśnie o to żeby go nie zwracać.
Dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam!

Jeśli chcecie naprawdę się POŚMiAĆ, to niżej linki
Bezpłatne szkolenia dla nauczycieli zawodu
jezyk rosyjski
Szpital położniczy, śląsk
dziwna sytuacja...