(zaslyszane) Ludzie popularnie nazywaja DO "swinska dieta" bo tylko ta slonina i slonina

1. Data: 2000-11-10 17:06:56

Temat: (zaslyszane) Ludzie popularnie nazywaja DO "swinska dieta" bo tylko ta slonina i slonina
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale przeciez chleb jest ok. Pieczony od tysiecy lat.
Owoce jablka sa ok, jedzone od tysiecy lat.

Ja wiem ze dla naukowej czystosci DO nie moze sie laczyc z weglowodanami
i owocami.
Ale przeciez orzechy czy jablka dobrze wplywaja na trawienie
i tak jak pies czlowiek powinen takze jesc trawe i sie od czasu do czasu
wyrzygac, aby wzbogacic i zmienic flore zoladka.

2. Data: 2000-11-10 19:44:48

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> Ale przeciez chleb jest ok. Pieczony od tysiecy lat.
> Owoce jablka sa ok, jedzone od tysiecy lat.

Chleb jak jest dobry i dobrze upieczony, to potrafię go zjeść nawet połowę,
posmarowany grubo masełkiem, z pomidorkiem lub rzodkiewką i bez wędliny, czy
mięsa, żeby sobie smaku nie psuć.
Moja siostra w Szwecji kupiła sobie taką maszynę do wyrabiania i pieczenia
chleba, bo tam jest chleb niedobry i nie mogła go jeść, więc piecze
sama-tzn.maszyna jej piecze.

> [...]
> i tak jak pies czlowiek powinen takze jesc trawe i sie od czasu do czasu
> wyrzygac, aby wzbogacic i zmienic flore zoladka.

:-)

Kaja

3. Data: 2000-11-11 12:58:03

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i tak jak pies czlowiek powinen takze jesc trawe i sie od czasu do czasu
> wyrzygac, aby wzbogacic i zmienic flore zoladka.

Doprawdy nie rozumiem więc dlaczego czytasz posty na temat tłustej diety
zamiast iść na łąkę i się popaść do woli. Zaczynam rozumieć dlaczego diabeł od
niepamiętnych czasów w wyobraźni ludzkiej ma zawsze rogi i kopyta ( z pewnością
także żołądek trawożernych, i rozum też na ich poziomie) a nie kły i pazury.

4. Data: 2000-11-12 17:02:21

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisal:3...@p...onet.pl...

> Ale przeciez chleb jest ok. Pieczony od tysiecy lat.

Chleb jest pieczony od kilku tysiecy lat i od tych kilku tysiecy mamy choroby
cywilizacyjne.

> Owoce jablka sa ok, jedzone od tysiecy lat.

Spróbuj zjesc takie jablko sprzed tysiecy lat. Jeszcze rosna przewaznie na
obrzezach lasów. Nazywaja sie "rajskie jabluszka".

> Ja wiem ze dla naukowej czystosci DO nie moze sie laczyc z weglowodanami
> i owocami.

Glupoty wasc piszesz. Weglowodany tak samo sa potrzebne w naszym organizmie.
Tylko nie w nadmiernej ilosci. Potrzebne sa do róznych procesów
metabolicznych, ale nie do wytwarzania energii w miesniach.
Zjadamy weglowodany w ilosci 0,8 gram /kg ciala.
Moga byc z jablek

> Ale przeciez orzechy czy jablka dobrze wplywaja na trawienie

Orzechy sa pokarmem dla optymalnych :-) Zawieraja duzo tluszczu, a malo
weglowodanów.

> i tak jak pies czlowiek powinen takze jesc trawe i sie od czasu do czasu
> wyrzygac, aby wzbogacic i zmienic flore zoladka.

Jadasz trawe?
Ponadto temat postu jest niewlasciwy. Powinno byc "jajeczna dieta", a jeszcze
poprawniej "zóltkowa dieta".
Moze byc prawidlowo stosowana bez swininy, ale bez zóltek raczej nie.

Pozdrawiam
Leszek

Lekarze z Kościany (wielkopolskie)?
Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny to zabieta w prezencie dla solenizanta polec slonicy ?
Re: Inwalida wiozl samolotem US Airlines 250 funtowa swinie na pokladzie, jako opiekuna ;)
zaburzenia hormonalne
Kto jest najszybszy w miescie