zastanawia mnie

1. Data: 2003-11-15 14:24:27

Temat: zastanawia mnie
Od: "nevada" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawia mnie, po co tu piszecie? Czy chodzi Wam o potrzebę potwierdzenia?
Dlaczego - jeśli macie coś do powiedzenia bądź uważacie, że coś
odkryliście - nie napiszecie tego w swoim kajecie, tylko musicie ogłosić o
tym tutaj? Czy chodzi Wam o to, że nie można mieć tego szczególnego
napięcia, pisząc w kajecie, tego napięcia, jakie powstaje, gdy wiemy, że
inna, naprawdę inna, odrębna istota niż my, obserwuje nasze myśli?

nikt

begin 666 nevada.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMN979A9&$-"D9
..FYE=F%D
D80T*4D56.C(P,#,Q,3$U5#$T,C0R-UH-"D5.1#I60T%21 T*
`
end

1. Data: 2003-11-15 15:34:42

Temat: Re: zastanawia mnie
Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nevada <p...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> napięcia, pisząc w kajecie, tego napięcia, jakie powstaje, gdy wiemy, że
> inna, naprawdę inna, odrębna istota niż my, obserwuje nasze myśli?

Tu się wytycza granice własnej tożsamości.
Siebie poznaje.
Ana

1. Data: 2003-11-15 15:58:59

Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno; tak fantastycznych ludzi można spotkać tylko tu i NIGDZIE
więcej.
Fantastycznych, rzecz jasna, pod wieloma względami.
A.

1. Data: 2003-11-15 16:02:21

Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nevada <p...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> napięcia, pisząc w kajecie, tego napięcia, jakie powstaje, gdy wiemy, że
> inna, naprawdę inna, odrębna istota niż my, obserwuje nasze myśli?

Kotakt interaktywny. Ile go mamy w realu?
Na grupie rozmawiamy, poza nią się komunikujemy.

1. Data: 2003-11-15 17:12:59

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rekomenduję do Wybranych.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-15 17:36:27

Od: "tycztom" <t...@n...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

->Amnesiak<- news:bjncrv0u3v6osf1f0rmbm2avogrldsn11f@4ax.com wrote:

> Rekomenduję do Wybranych.

Rekomendacja przyjęta.

oTTo

--
"Zwątpienie we własne możliwości, to śmierć za życia"

1. Data: 2003-11-15 18:19:11

Od: "Ana" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom <t...@n...waw.pl> napisał(a):

> [...]
Ciebie, Amnesiaku, całuję w rękę, boś zgrzybiały starzec.
Pominąwszy to, a może właśnie dlatego, od pierwzych postów zostałeś moim
ideałem. Archetyp doszedł do głosu, a może wspomnienia. Próbowałam
naśladownictwa, kiepskie, wyśmiano, zarzucono. Ja przecież jestem
wielosłowie. Nauczyłeś mnie, że nie zawsze się słucha tego, kto dużo mówi, a
tym bardziej krzyczy.
Jedno celne zdanie, a w nim oczywistość, i jest po dyskusji. Zamykają
paszczęki przeżuwacze słów, włącznie za mną. Pewien czas milczałeś. Bardzo do
Ciebie tęskniłam. Twoja cięta pointa zawsze stanowiła dla mnie punkt
odniesienia. Przyznam się też, że zawsze odczuwałam przed Tobą respekt. A
niech tam - nawet odrobinę strachu.

> Rekomendacja przyjęta.
Ciebie , Tomku, od zawsze szanowałam za rzetelną wiedzę, popartą
umiejętnością wskazania źródeł, a więc bez robienia ludziom wody z mózgu. Ty
pierwszy nie nauczyłeś, że jak się na czymś nie znam, to lepiej zamilknąć.
Zrobiłeś w tym celu ze mnie barana, a raczej owcę, ale nigdy nie czarną.
Kiedy padało ściśle naukowe pytanie, pierwszy spieszyłeś z odpowiedzią.
I jeszcze jedno; otwarte mówienie o swoich problemach. To już nie tylko
szacunek za odwagę, lecz więcej- sympatia. Humanitarne spojrzenie na
wszelkich _nawiedzonych_ to też Twoja domena. To najpiękniejsze -
człowieczeństwo. Ty je masz.
Żeś młodszy od Amnesiaka, całuję Cię w policzek. Myślę, że żona za to nie
nakrzyczy.
> oTTo

Z Wami choćby do piekła, nie tylko do partii.
Dziękuję, dziekuję...jestem wzruszona...chłopaki!

1. Data: 2003-11-15 18:35:50

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Nov 2003 18:19:11 +0000 (UTC), "Ana"
<a...@N...gazeta.pl> wrote:

>Żeś młodszy od Amnesiaka

Ha ha ha.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-15 18:42:56

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nevada:
> Zastanawia mnie, po co tu piszecie?

Zastanawiales sie po co Ty tu napisales?
I co? Zapiszesz odpowiedz w 'kajecie'? ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-15 19:06:25

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nevada" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> napięcia, pisząc w kajecie, tego napięcia, jakie powstaje, gdy wiemy, że
> inna, naprawdę inna, odrębna istota niż my, obserwuje nasze myśli?

najzwyczajniej czasem nie ma z kim pogadać w realu
nudno jest

u mnie nie jest to kwestia tego, że uważam, że coś odkryłam i dlatego piszę
posta
nie chodzi też o potrzebę potwierdzenia, jak to wyżej piszesz

chodzi raczej o zwykły kontakt z kimkolwiek
który na grupie jest o tyle fajny, że w dużej mierze anonimowy
można zarówno dużo nakłamać jak i być dla odmiany nadzwyczaj szczerym
i wszystko tak naprawdę uchodzi płazem :))
o, tak, można czasem nieźle naściemniać...
choć szczerości też jest dużo

a dlaczego nie we własnym kajeciku?
coż, pisanie czegokolwiek, (z wyj. listy zakupów może)
to zawsze dialog
między autorem i odbiorcą, choćby potencjalnym

;))

pozdrowienia

Natalia

"Nie ma nic niebezpieczniejszego od porzuconej kobiety..."
Czym różni się terapeuta od psychoterapeuty
Czy to możliwe, że człowiek lubi ogladac przemoc i agresje?
Witam.
(WRO) Może ktoś doradzi?