zaswiadczenie o zdolnosci do studiowania - gdzie? (wawa)

1. Data: 2004-07-24 15:21:17

Temat: zaswiadczenie o zdolnosci do studiowania - gdzie? (wawa)
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

sprawa jest dla mnie dosc pilna, otoz okazalo sie ze w poniedzialek musze
dostarczyc na uczelnie (na ktora mnie juz przyjeli) zaswiadczenie o zdolnosci
do studiowania na wydziale filologicznym.

gdzie w Warszawie moge udac sie zeby szybko, tanio i sprawnie takie
zaswiadczenie dostac, chodzi mi o przychodnie i kliniki prywatne.

tanio to dla mnie nie wiecej niz 50 zl. musze to zalatwic w poniedzialek przed
poludniem.

ewentualnie .. czy jest tu moze jakis lekarz, ktory moglby mi takie
zaswiadczenie wydac za niewielka oplata?

bede wdzieczny za wszelka pomoc!