zatarcia

1. Data: 2004-07-21 16:42:41

Temat: zatarcia
Od: "Monika" <M...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo czesto podczas upalow ulegam zatarciom w kroczu i nie wiem jak sobie
z tym radzic.
Znacie moze jakies kremy zapobiegajace zatarciom?

Monika

2. Data: 2004-07-21 16:47:25

Temat: Re: zatarcia
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo czesto podczas upalow ulegam zatarciom w kroczu i nie wiem jak
sobie
> z tym radzic.
> Znacie moze jakies kremy zapobiegajace zatarciom?

Zwykły puder dla dzieci powinien pomóc. Ja czasem stosuję jak jeżdżę na
rowerze :)

Pozdrawiam,

Livia

3. Data: 2004-07-23 14:32:20

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobie
> z tym radzic.
> Znacie moze jakies kremy zapobiegajace zatarciom?

A co Ci się zaciera? ;-)
Piotr

4. Data: 2004-07-24 16:06:25

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <M...@i...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sobie
> z tym radzic.
> Znacie moze jakies kremy zapobiegajace zatarciom?

Linomag.

Pozdrawiam
Ula (ulast)

dostalem uczulenia?
astygmatyzm a stopien niepelnosprawnosci
zapalenie gardła
czestomocz
jakie badania?