zatkany nos od ponad miesiaca

1. Data: 2004-04-19 17:30:02

Temat: zatkany nos od ponad miesiaca
Od: "pet" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mimo 2-krotnego leczenia antybiotykami
brak poprawy, nos lekko zatkany od poczatku marca
plus bole szyji z tylu, co moze byc przyczyna ?
kataru nie mam, goraczki tez nie , tylko lekka apatia

Rob

2. Data: 2004-04-20 05:34:35

Temat: Re: zatkany nos od ponad miesiaca
Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pet" wrote:
> mimo 2-krotnego leczenia antybiotykami
> brak poprawy, nos lekko zatkany od poczatku marca
> plus bole szyji z tylu, co moze byc przyczyna ?
> kataru nie mam, goraczki tez nie , tylko lekka apatia

Moze to objaw alergii na coś.
I nie antybiotyki ale leki odczulajace sa potrzebne?

--
-o--***--o-
Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl

3. Data: 2004-04-20 08:26:55

Od: "pet" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie np. ? bralem Claritine czy jakos tak i zadnej poprawy

4. Data: 2004-04-20 10:39:04

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pet" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> mimo 2-krotnego leczenia antybiotykami
> brak poprawy, nos lekko zatkany od poczatku marca
> plus bole szyji z tylu, co moze byc przyczyna ?
> kataru nie mam, goraczki tez nie , tylko lekka apatia

Spróbuj głodówki.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2004-04-20 12:37:42

Od: "pet" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nabijasz sie czy to naprawde moze pomoc ?

6. Data: 2004-04-20 14:37:42

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c635id$k4j$...@a...dialog.net.pl,
pet <e...@n...pl>:
> nabijasz sie czy to naprawde moze pomoc ?

Jak by to powiedziec... ani jedno, ani drugie, obawiam sie.

--
Robert

7. Data: 2004-04-21 05:43:43

Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pet" wrote:
> jakie np. ? bralem Claritine czy jakos tak i zadnej poprawy

Byłeś u alergologa skoro brałeś Claritine?
Stwierdził uczulenie na coś? Jeśli tak, to na co?
Jak czesto brałeś Claritine i kiedy ostatni raz?

8. Data: 2004-04-21 10:59:28

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pet" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

> nabijasz sie czy to naprawde moze pomoc ?

Może pomóc. Nie nabijam się.

9. Data: 2004-04-21 11:01:58

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Jak by to powiedziec... ani jedno, ani drugie, obawiam sie.

A skąd to wiesz? Robiłeś kiedyś głodówkę?
Ja robiłem, znam ludzi którzy robili i wszystkim pomaga. A gluty cieknące z
nosa to jedna z pierwszych dolegliwości jakie ustepują podczas głodówki.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Czy tę grupę czytają lekarze???
gojenie ucha- jak powinno przebiegac
Gojenie sie ucha- jak powinno przebiegac
Jądra
Jądra