zatoki (?)a problemy z gardłem

następny post »
From: ninaad <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: zatoki (?)a problemy z gardłem
Date: Mon, 06 Nov 2006 20:08:23 +0100

Witam!
Od kilku sezonów często mam problemy z zatokami. Leki raz pomagają, raz
nie... W każdym razie nawet jak czuję się dobrze, i wydaje mi się, że
jestem zdrowa, mam cały czas "zatkane" gardło. Coś jakby zbierała mi się
(może spływa z zatok?) jakaś gęsta wydzielina. Przez to ciężko mi
przełykać ślinę. Żeby sobie chwilowo pomóc, staram się odkasływać tę
wydzielinę, ale to pomaga tylko trochę i jedynie chwilowo. Objawy
nasilają się w pozycji leżącej a rano to już wogóle tragedia- budzę się
a gardło całe zatkane- muszę się troche namęczyć, żeby odksztusić tę
gęstą, brązowawą wydzielinę. Byłam u kilku lekarzy, ale oni "nic nie
widzą" :(( A ja się męczę. Co z tym dalej robić?
Ninaad