zatoki, bole glowy

1. Data: 2005-09-20 08:27:23

Temat: zatoki, bole glowy
Od: p...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy problemy z zatokami moga powodowac bole i zawroty glowy?
Dodatkowo czy np. noszenie okularow (szklane soczewki = ciezkie okulary)
moze poprzez swoja mase uciskajac nos dodatkowo "ujawniac" problemy
z zatokami? Nie jestem tego na 100% pewien ale wydaje mi sie ze moje
czeste bole glowy sa skorelowane z noszeniem okularow.
Czy moge miec racje, a moze sie myle?

pooki

2. Data: 2005-09-20 18:52:47

Temat: Re: zatoki, bole glowy
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Sep 2005 08:27:23 +0000 (UTC), p...@n...pl napisał(a):

> Witam
>
> Czy problemy z zatokami moga powodowac bole i zawroty glowy?

Jak najbardziej, tak samo jak pogarszanie się wzroku i inne dolegliwości. O
oczyszczaniu zatok pisałem parę razy, więc odsyłam do archiwum. Jak chcesz
dokładniejszego opisu, to książka Gienadija Małachowa "Oczyszczanie
organizmu" wiele pomoże.

> [...]
> z zatokami? Nie jestem tego na 100% pewien ale wydaje mi sie ze moje
> czeste bole glowy sa skorelowane z noszeniem okularow.

To może nie ucisk okularów, ale źle dobrane szkła mogą powodować bóle i
zawroty głowy.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Szwedzki we Wrocławiu ... gdzie