zatoki i skoki "na glowke"

1. Data: 2003-07-29 11:59:58

Temat: zatoki i skoki "na glowke"
Od: "Lisciu" <s...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Podczas plywania czesto skacze na glowke i po kazdym takim skoku
nabiera mi sie woda do zatok i strasznie mnie one pieka jak plyne pod woda.
Czy ktos wie co zrobic zeby nie miec tego typu problemow? poza tym z czego
one moga wynikac? moj brat ani jego koledzy nie maja z tym zadnych
problemow...
Pozdrawiam!

2. Data: 2003-07-30 13:05:08

Temat: Re: zatoki i skoki "na glowke"
Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciu" <s...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
| Witam!
| Podczas plywania czesto skacze na glowke i po kazdym takim skoku
| nabiera mi sie woda do zatok
Że co ? jak to sobie wyobrażasz ? a wyporność Ci się też nie zmniejsza ??

Zatoki- laryngolog.
Marek

3. Data: 2003-07-30 22:19:13

Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos wie co zrobic zeby nie miec tego typu problemow? poza tym z czego
> one moga wynikac? moj brat ani jego koledzy nie maja z tym zadnych

Po rocznym okresie plywania w basenie z mocno chlorowana woda, nabawilem sie
polipow w
zatoce szczekowej. Nie twierdze, ze jest jednoznaczny zwiazek, ale wczesniej
przez 3 lata nie
mialem tego problemu. Dodam ze duzo wtedy nurkowalem na bezdechu, przy
nawrotach pod woda
tez do zatok przez nos dostawalo sie sporo tej wody. Jedna z konsekwencji
bylo przewlekle zapalenie
zatok, wywolane przez bakterie ktore trafily tam z wody basenowej. Po prostu
nie za czesto
zmieniano wode w basenie i przed zmiana wody, plywalo w niej juz rozne
'dziadostwo'.
Ja teraz stosuje klipsy na nos. Jest to troche meczace, ale przynajmniej nic
mi sie do nosa i zatok nie nalewa.

czy chlor zawarty w wodzie jest szkodliwy dla oczu?
Obrzek stop...
adres poradnika medycznego?
Odwołanie od ZUS lub lekarza rodzinnego ?
nie swiezy oddech