zatrudnienie w szkole

1. Data: 2005-12-12 11:50:36

Temat: zatrudnienie w szkole
Od: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Mam taką sytuację: miesiąc temu zatrudniono mnie w szkole społecznej jako
nauczyciela fizyki w wymiarze 6 godzin tygodniowo. Do tej pory nie podpisano
ze mna umowy, na poczatku miała to być umowa na 6/18 etatu a teraz
dowiedziałam się że do konca semestru bedzie to umowa zlecenie, a nastepnie
od nowego semestru ewentualnie umowa na etat (domyslam sie ze chodzi o to że
teraz jest dużo wolnego no i bardziej się szkole opłaca to drugie
rozwiązanie).
Mam jednak teraz podejrzenia że następna umowa jesli bedzie nawet na etat to
bedzie tylko do konca czerwca , a co w takim razie z wakacjami, jeśli mam
zamiar pracować w tej szkole również w następnym roku, czy dyrekcja może
"opuszczać" okres wakacji w celu zaoszczędzenia pieniędzy?

pozdrawiam i prosze o info

Ania

2. Data: 2005-12-27 21:02:57

Temat: Re: zatrudnienie w szkole
Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dnjnoo$b3h$1@srv.cyf-kr.edu.pl SuperAndzia
<s...@p...onet.pl> pisze:

> Mam taką sytuację: miesiąc temu zatrudniono mnie w szkole społecznej jako
> nauczyciela fizyki w wymiarze 6 godzin tygodniowo. Do tej pory nie
> podpisano ze mna umowy
Dlaczego podjęłaś pracę bez podpisania odpowiedniej umowy? Czy Ty jesteś
dorosła?

Jotte

3. Data: 2005-12-27 21:54:03

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podpisano
> ze mna umowy, na poczatku miała to być umowa na 6/18 etatu

Stały numer. Szkole społecznej nie opłacają się etatowcy, lepsi (czyt.
tańsi)
są zatrudnieni na zlecenie.
Jeśli się już zatrudnią na stałe to sprawdzonych pewniaków.
To gadanie o etacie na początku żle świadczy o władzach szkoły (albo
celowo wprowadzają w błąd, albo np. dyrekcja chce, a czynnik społeczny
(czyt. właściciel) nie chce.

> [...]
> zamiar pracować w tej szkole również w następnym roku, czy dyrekcja może
> "opuszczać" okres wakacji w celu zaoszczędzenia pieniędzy?

Słuszne podejrzenia. Graniczące z pewnością.
Szkoła młoda, czy stara? Duże, czy małe miasto?
Pozdrawiam
SZ

4. Data: 2006-03-16 13:11:10

Od: klara bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Żaboklicki napisał(a):
> [...]
> (czyt. właściciel) nie chce.

> Słuszne podejrzenia. Graniczące z pewnością.
> Szkoła młoda, czy stara? Duże, czy małe miasto?

Na pewno nie zatrudnią na okres wakacji, tak jak zresztą w szkole
publicznej, jesli nie jesteś zatrudniony od 1 września. Wtedy tylko
zatrudniają Cie do 31 sierpnia. W innym wypadku do dnia końca roku
szkolnego.

5. Data: 2006-03-16 19:06:38

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dvbo8h$1u6$2@nemesis.news.tpi.pl klara bemol
<h...@w...pl> pisze:

> [...]
> publicznej, jesli nie jesteś zatrudniony od 1 września. Wtedy tylko
> zatrudniają Cie do 31 sierpnia. W innym wypadku do dnia końca roku
A jak to wygląda np. w placówce innej niż szkoła (młodzieżowy dom kultury,
jest to placówka bezferyjna)? Instruktorzy zatrudnieni są na zasadach KN,
umowa okresowa od 01.09 do 30.06 nast. roku. Można tak?

Jotte

Studia doktoranckie - zakres i kierunek
Dowóz uczniów do gimnazjum.
próba
szukam informacji na temat Merytokratycznego spoleczenstwa..
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEG