zawialo mnie i boli mnie szyja ;) pytanie ??

1. Data: 2006-01-27 08:37:18

Temat: zawialo mnie i boli mnie szyja ;) pytanie ??
Od: "kuba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawiało mnie i boli mnie szyja poradźcie co zrobić aby w miare szybko mi
przeszło ???

pozdrawiam: KUBA

2. Data: 2006-01-27 14:07:14

Temat: Re: zawialo mnie i boli mnie szyja ;) pytanie ??
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 27 Jan 2006 09:37:18 +0100, *kuba* <news:drcm3s$9ch$1@inews.gazeta.pl>
napisał(a):

> Zawiało mnie i boli mnie szyja poradźcie co zrobić aby w miare szybko mi
> przeszło ???

Nasmaruj spirytusem kamforowym i owiń szalikiem.
--
Kaja

3. Data: 2006-01-27 17:47:24

Od: "beamb" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo kup w aptece maść z sadła świstaka - też jest niezła.

4. Data: 2006-01-27 20:41:07

Od: "LK" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zawiało mnie i boli mnie szyja poradźcie co zrobić aby w miare szybko mi
> przeszło ???
>
> pozdrawiam: KUBA

Biorę suszarkę do włosów i ogrzewam kark i barki. Ulga po 5 min.
LK

5. Data: 2006-01-27 21:35:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LK" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Biorę suszarkę do włosów i ogrzewam kark i barki. Ulga po 5 min.

Moze zamiast takiego nadmuchu lepsza bedzie poduszka elektryczna badz
nagrzany cieply recznik (wystarczy na pare minut rozlozyc na kaloryferze).
Poza tym w aptece sa rozne zele/masci rozgrzewajace.
A najlepiej do lekarza i moze zaleci jakies tabletki przeciwzapalne.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

6. Data: 2006-01-28 17:28:33

Od: "beamb" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A najlepiej do lekarza i moze zaleci jakies tabletki przeciwzapalne.

Zadnych tabletek przeciwzapalnych!!!!!!!!!

7. Data: 2006-01-28 23:09:20

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biorę suszarkę do włosów i ogrzewam kark i barki. Ulga po 5 min.

ale nie trwa tez tylko z 5 min?..

8. Data: 2006-01-28 23:10:09

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym w aptece sa rozne zele/masci rozgrzewajace.
> A najlepiej do lekarza i moze zaleci jakies tabletki przeciwzapalne.

jesli sie szuka w ciemno, to jakos te srodki niezbyt pomagaja - ja sama w
ciemno uzywalam juz kilku i nie za bardzo pomagaly...

9. Data: 2006-01-29 09:48:19

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> jesli sie szuka w ciemno, to jakos te srodki niezbyt pomagaja - ja sama w
> ciemno uzywalam juz kilku i nie za bardzo pomagaly...

Dlatego napisalam - do lekarza (a moze tez jakas rehabilitacja bedzie
pomocna?).

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

"Kocie oczy" - wada oczu ?
Niedowaga - chce przytyc
Napięcie żąłondka