zawod: maturzysta

1. Data: 2003-09-02 13:38:04

Temat: zawod: maturzysta
Od: iv <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

System edukacji w Polsce jest spieprzony.
Przykladowo ja nie poszedlem na studia, ale placic za nie musze. Ludzie,
ktorzy poszli na studia, wyjda z nich, nie umieja totalnie nic, przyjda mi
do roboty i zaczna bruzdzic albo - jeszcze lepiej - zostana na bezrobociu.
No i w ogole po cholere jest cos takiego, jak liceum, skoro i tak (chyba)
wiekszosc ludzi nie idzie po nim na studia.

2. Data: 2003-09-02 14:16:56

Temat: Re: zawod: maturzysta
Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

iv wrote:
> System edukacji w Polsce jest spieprzony.
> Przykladowo ja nie poszedlem na studia, ale placic za nie musze.

dotacje na edukacje, rowniez wyzsza sa u nas % i tak niskie, wyobrazasz to
sobie inaczej?

> Ludzie, ktorzy poszli na studia, wyjda z nich, nie umieja totalnie
> nic, przyjda mi do roboty i zaczna bruzdzic albo - jeszcze lepiej -

beda umieli zdecydowanie wiecej niz po ogolniaku ;)

> zostana na bezrobociu. No i w ogole po cholere jest cos takiego, jak
> liceum, skoro i tak (chyba) wiekszosc ludzi nie idzie po nim na
> studia.

dosc ciekawe stanowisko, IMHO sposrod szkol srednich to po liceum wlasnie
nie pozostaje nic innego niz isc na studia

--
pozdro, bAnan

3. Data: 2003-09-02 14:36:04

Od: iv <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 2 Sep 2003 16:16:56 +0200, bAnan <n...@n...pl> napisal:

> dotacje na edukacje, rowniez wyzsza sa u nas % i tak niskie, wyobrazasz to
> sobie inaczej?

Płatne szkoły wyższe i ciow.

> beda umieli zdecydowanie wiecej niz po ogolniaku ;)

Tutaj sie można zdziwić.

> dosc ciekawe stanowisko, IMHO sposrod szkol srednich to po liceum wlasnie
> nie pozostaje nic innego niz isc na studia

Liceum produkuje kretynów, w dodatku takich ze wstrętem do kopania
melioracji.

odpoczynek dla znudzonych wakacjami
Lublin/nauczycieli
Lublin/nauczycieli