zazdroski

1. Data: 2005-11-03 14:28:15

Temat: zazdroski
Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje porady fachowca, czyli Waszej :) Zrobiłam właśnie na szydełku
zazdroski i nie bardzo wiem, czy to także się powinno wykrochmalić? Są zrobione
jako nieco pomarszczone, nie wiem więc czy krochmal nie usztywni ich i nie będą
odstawać?
Poradźcie...

2. Data: 2005-11-03 14:35:47

Temat: Re: zazdroski
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu też skończyłam zazdrostkę. Najpierw naciągnęłam ją mokrą
przypinając wykałaczkami do styropianu, bo miała taki wzór że wymagała
suszenia jak serwetki. Następnie spryskałam ją delikatnym krochmalem w
sprayu. Myślę że to dobry pomysł, bo ten krochmal jest na tyle słaby że nie
usztywni ich więcej niż powinny być usztywnione. Możesz go kupić w sklepach
gospodarczych albo chemicznych.
Pozdrawiam
Aga ( z zazdrostką na prezent dla mamy)

3. Data: 2005-11-03 17:40:11

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zazdrostki zrobione z MAXI nigdy ich nie krochmalę ale za to prasuję na
ręczniku przez płócienną szmatkę.
Pozdrawiam Mirella

xxx - poszukuję klucza
xxx- Nowy Jork