zbędne owłosienie

1. Data: 2004-05-02 16:59:31

Temat: zbędne owłosienie
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Córka ma zaburzenia hormonalne i... owłosione ciało.

Były próby usuwania wąsika i brody w gdańskim EpiCentrum, ale po kilku
zabiegach okazało się, że tych jasnych włosków (bo również takie ma) to oni
nie są w stanie usunąć i trzeba będzie golić owłosienie, aby rosły nowe,
które z czasem zciemnieją...Trwało to w nieskończoność. Przerwałyśmy
zabiegi. Ponownie ma całe owłosienie.

Dowiedziałam się, że są inne, nowsze aparaty (laser) do usuwania również
jasnych włosków.
Tylko gdzie?
Jeśli ktoś z grupowiczów wie coś na ten temat proszę o informacje.

Najlepiej, gdyby to było w moich okolicach (warm.-mazurskie, pomorskie).

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2004-05-03 07:37:12

Temat: Re: zbędne owłosienie
Od: Margot <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dowiedziałam się, że są inne, nowsze aparaty (laser) do usuwania również
> jasnych włosków.
> Tylko gdzie?
> Jeśli ktoś z grupowiczów wie coś na ten temat proszę o informacje.

na bank jest w poznaniu w lenis adres chyba lenis.pl moze sie pani
sprobowac od nich dowiedziec czy nie maja tez w innych miastach

1. Data: 2004-05-03 09:01:33

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o ile mi wiadomo, IPL lepiej radzi sobie z jasnymi włoskami niż lasery. moze
zainteresuj sie ta metoda?

1. Data: 2004-05-03 12:43:58

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

justy ( m...@o...pl ) napisał:
> o ile mi wiadomo, IPL lepiej radzi sobie z jasnymi włoskami niż lasery.
> moze zainteresuj sie ta metoda?

No tak, jakbym tylko rozszyfrowała to "IPL"...

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-05-03 18:41:44

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Margot ( e...@g...pl ) napisał:

> na bank jest w poznaniu w lenis adres chyba lenis.pl moze sie pani
> sprobowac od nich dowiedziec czy nie maja tez w innych miastach

Znalazłam tę stronkę, ale nie oferują usuwania jasnych włosków:(
Ale dzięki.

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-05-03 21:02:15

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, jakbym tylko rozszyfrowała to "IPL"...
intensywne, impulsowe światło
Intene Pulsed Light - IPL

1. Data: 2004-05-03 21:06:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

acha, moze jeszcze np. taki link:
http://www.skin-laser.pl/m03.htm

1. Data: 2004-05-08 16:41:33

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

justy ( m...@o...pl ) napisał:
> acha, moze jeszcze np. taki link:
> http://www.skin-laser.pl/m03.htm

Dzięki za info.
Miałam problem z serwerem, dlatego dopiero teraz mogę odpowiedzieć;)

Pozdrawiam
Iwona

Podsumowanie realizacji projektu "sabanti.com".
gdzie zlikwidować rozszerzone naczynko w Warszawie
wloski na nogach i maszynki depilujace :)
Potówki
Potówki